اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع درخواست صلح جهانی به زبان کودکانه

کتاب «جایی برای عروسک‌ها نیست» به زودی منتشر می‌شود

مدیر انتشارات آمیس گفت: کتاب «جایی برای عروسک‌ها نیست» به زبان کودکانه صلح جهانی را خواستار می‌شود که به قلم ایمان شفیعا نگارش شده است.

کتاب «جایی برای عروسک‌ها نیست» به زودی منتشر می‌شود

معصومه جمالی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تازه‌های نشر در حوزه کودک و نوجوان در اصفهان اظهار کرد: انتشارات آمیس در سال 92 اقدام به انتشار کتاب‌های مختلف آموزش برای کودکان و نوجوانان کرده است.

وی افزود: کتاب خرس قهوه‌ای و دانه کوچولو در مقطع دبستان به دو زبان فارسی و انگلیسی از جمله کتب در دست چاپ است که در 12 صفحه به چاپ می‌رسد.

مدیر انتشارات آمیس در ادامه گفت: «آی بچه‌ها باید کنیم کدوم کار» یک کتاب آموزشی است که در مورد آموزش مشاغل مختلف به کودکان مقطع پیش دبستانی نگارش شده و نویسنده آن حمید شکری‌زاده است.

وی ادامه داد: چهار جلد کتاب کمک آموزشی در زمینه ورزش‌های مختلفی چون والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز به صورت تخصصی به آموزش به کودکان می‌پردازد و گردآورنده آن هاجر هاشمی است.

جمالی‌مهر گفت: از مهم‌ترین نشرهای این مرکز در حوزه کودک و نوجوان کتاب جایی برای عروسک‌ها نیست، نوشته ایمان شفیعا است که به صورت دو زبانه نگارش شده و ترجمه برگردان آن را شیوا رفیعی انجام داده است.

وی در مورد موضوع این کتاب گفت: جنگ، بمباران و  فقر از جمله موضوعات این کتاب است که وقایع مهم در دنیا را بررسی کرده و به زبان کودکانه مطرح می‌کند و همچنین نویسنده تلاش دارد با زمان کودکانه صلح جهانی را بیان کند.

مدیر انتشارات آمیس ادامه داد: این کتاب توسط نویسنده در ایتالیا و اتریش معرفی شده است و همچنین به هزینه شخصی نویسنده چاپ شده و به زودی روانه بازار کتاب اصفهان می‌شود و از بهترین کتب در ژانر کودک و نوجوان است که در اصفهان به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/63019/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول