اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد

"ایران 1396"میزبان کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه فردوسی مشهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ایران 1396 ویژه برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در فضای انتخابات است که با دعوت از کاندیداهای ریاست جمهوری به ارائه برنامه و تحلیل وضعیت فضای انتخابات می‌پردازد.

"ایران 1396"میزبان کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه فردوسی مشهد

حامد رومی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد ضمن تشریح فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در فضای انتخابات اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با آغاز سال جاری به طور جدی و منسجم برنامه‌های خود را در حوزه انتخابات اجرایی کرد.

وی افزود: نشریات سیاسی و هفته‌نامه‌ها یکی از اقدامات موثر بسیج در حوزه آگاه‌سازی دانشجویان نسبت به فضای سیاسی و انتخابات بوده است.

رومی با بیان اینکه بسیج دانشجویی نگاه جدی بر مقوله تحلیل و کرسی‌های آزاد اندیشی گفتمان انقلاب اسلامی داشته، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات موثر بسیج در حوزه نقد و تحلیل، سلسله نشست‌های نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور بوده که به صورت پرسش و پاسخ در فضایی گفتمانی در دانشکده‌های مختلف دانشگاه فردوسی برگزار شد.

وی ادامه داد: سومین اقدام مثمرثمر در بحث انتخابات، کافه انتخابات بوده که در واقع می‌توان گفت این اقدام در مسیر تحقق آزاداندیشی سیاسی بوده است؛ کافه انتخابات از سه هفته گذشته آغاز به کار کرده و تاکنون بیش از شش کاندیدا از طیف‌های مختلف را دعوت کرده، همچنین کافه انتخابات در میان نامزدهای ریاست جمهوری نیز میزبان محسن رضایی بوده است.

* ایران 1396 میزبان کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه فردوسی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از برگزاری نشست‌های ایران 1396 با حضور کاندیداهای ریاست جمهوری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد خبر داد و افزود: ایران 1396 ویژه برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در فضای انتخابات است که با دعوت از هشت کاندید ریاست جمهوری در مسیر انتخابات و ارائه برنامه و تحلیل وضعیت فضای انتخابات می‌پردازد.

رومی یادآور شد: در نظر داریم در این وی‍‍ژه برنامه کاندیداها را پس از حضور در نشست، میهمان کافه انتخابات کنیم.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول