اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پرزشکی شیراز:

تحول اداری باید مبتنی بر علم باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تحول اداری در تمام ابعاد باید مبتنی بر علم و کار کارشناسانه باشد.

تحول اداری باید مبتنی بر علم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر امروز در همایش تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: تحول در دانشگاه لازم اما کافی نیست و باید این تحول در ساختار وزارتخانه و دیگر دستگاه‌ها نهادینه شود.

وی اضافه کرد: دست‌یابی به تحول اداری نیاز به استفاده از تجربه دیگران، دولت الکترونیک، به‌کاری‌گیری تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی و همچنین رویکرد مبتنی بر عملکرد مدیران، آشنایی مراجعان و ترویج فرهنگ نهضت اطلاع‌رسانی به حقوق خود دارد.

مدیر نوسازی و توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این همایش طی سخنانی ابراز داشت: در دو سال گذشته شاهد کسب رتبه‌های نخست دانشگاه شیراز، اجرای تحول اداری، ارتقای شاخص‌های عمومی، اجتماعی و محور ساماندهی نیروی انسانی در کشور بوده‌ایم.

حامد فصیحی خاطرنشان کرد: سال حماسه اقتصادی و سیاسی در گرو ایجاد تحول در تمام ارکان جامعه در قالب ایجاد تحول اداری، مستندسازی، اصلاح ساختار و دورکاری اجرایی است.

این مسئول با اشاره به اینکه استقرار شاخص‌های تحول اداری در واحدهای دانشگاهی نیاز به بازنگری دارد، افزود: تدوین برنامه‌های دانشگاهی مبتنی بر تحول اداری در راستای اجرای زیرساخت‌های علمی و پژوهشی امری ضروری است.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز نیز در این همایش در سخنانی گفت: برای بهبود وضعیت بیمارستان شهید فقیهی در سال گذشته با اختصاص یک ‌میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار اقدام به بازسازی در تمام بخش‌های فرسوده این بیمارستان شده است.

پیمان پدرام خاطرنشان کرد: احداث و تجهیز نمازخانه، راه‌اندازی مکان اطلاع‌رسانی به بیماران بستری، مرکز مشاوره همراز، تست رایگان، به‌کارگیری مشاوره روانشناسی بالینی، برگزاری کلاس‌های آموزش مهارتی کارکنان و ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله فعالیت‌های این بیمارستان بوده است.

وی متذکر شد: تعویض دستگاه و بهینه‌سازی شبکه کابل‌کشی مخابرات، تجهیز بیمارستان به خدمات تصویری سیستم pacs، نوبت‌دهی، تدوین برنامه استراتژی واحدها در قالب کارت امتیازی متوازن، بازنگری ارتقای فرهنگ شستشوی دست، الکترونیکی شدن فرآیند درخواست خرید و تحول کالا از طریق اتوماسیون اداری، یادگیری و به اشتراک‌گذاری خطاها از طریق اجرای ROLepLY در کمیته‌های فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این بیمارستان در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول