اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد تأکید کرد

ممنوعیت تبلیغ مدیران و معاونان حتی در ساعات غیر اداری

فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به اینکه مدیران و معاونان ادارات دولتی جزء عوامل اصلی برگزاری انتخابات هستند در ساعات غیر اداری هم تبلیغ نکنند.

ممنوعیت تبلیغ مدیران و معاونان حتی در ساعات غیر اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز در ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تاکنون 26 جلسه در راستای برگزاری انتخابات تشکیل شده است، اظهار داشت: 120 شعبه و 259 صندوق اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در سطح شهرستان اسدآباد 3 هزار نفر به عنوان عوامل نظارتی، بازرسی، اجرایی و نمایندگان فرماندار و بخشداران در حال آموزش هستند که انتخابات سالم را برگزار کنند، تصریح کرد: 90 درصد عوامل برگزاری انتخابات را کارکنان اداری شکل می‌دهند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شهرستان اسدآباد تنها شهرستان در استان همدان بود که هیچ‌گونه رد صلاحیتی در بین داوطلبان شوراهای اسلامی نداشت، خاطرنشان کرد: از بین داوطلبان ثبت‌نام شده تنها شش نفر اعلام انصراف دادند و ما هیچ رد صلاحیتی نداشتیم.

وی مبنای کار مسئولان را تبعیت از قانون خواند و افزود: مدیران و معاونان ادارات دولتی جزء عوامل اصلی برگزاری انتخابات هستند که نباید در ساعات غیر اداری هم تبلیغ کنند البته کارکنان ادارات می‌توانند غیر از ساعات اداری برای کاندیدای مورد نظر خود تبلیغ کنند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد هم با تأکید بر رعایت تقوای الهی و حضوری حماسی در انتخابات امسال، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی از وظایف و انجام تکلیف الهی است که باید با عمل به تکلیف خود تقوا را برای خود توشه آخرت کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی محبی از آمادگی مساجد برای حضور کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری برای تبلیغات خبر داد و گفت: با مدیریت فرماندار و هماهنگی هیئت امنای مساجد زمینه را کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری مهیا کرده‌ایم که بتوانند تبلیغات سالم را در بین مردم داشته باشند.

انتهای پیام/89008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول