اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان:

تخلفات بسیاری در باشگاه‌های ایروبیک انجام می‌گرفت/ فروش مواد نیروزا

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان گفت: تخلفات بسیاری از جمله استفاده از مواد نیروزا در باشگاه‌های ایروبیک انجام می‌گرفت.

تخلفات بسیاری در باشگاه‌های ایروبیک انجام می‌گرفت/ فروش مواد نیروزا

سیروس سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دوره‌های مربیگری را در دو بخش تئوری و عملی در اردیبهشت‌ماه پشت سرگذاشتیم.

وی با اشاره به وضعیت مالی کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک تصریح کرد: کمیته آمادگی جسمانی کمیته پولسازی است و خرج خودش را در می‌آورد که این پول به هیئت ورزش‌های همگانی واریز می‌شود و مسئولان هیئت نیز تاکنون کوتاهی نکرده و این پول را به حساب کمیته واریز می‌کنند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک استان اصفهان در ادامه به تخلفاتی که در باشگاه‌های ایروبیک و آمادگی جسمانی صورت می‌گرفت اشاره کرد و افزود: دید مثبتی به باشگاه‌های فعال در این رشته داریم، اما در برخی باشگاه‌ها که تعداد آنها زیاد هم بود تخلفاتی از جمله فروش مواد نیروزا صورت می‌گرفت و برخی افراد بدون داشتن کارت مربی‌گری مبالغی نزدیک به 700 تا 800 هزار تومان نیز می‌گرفتند که ما هم سعی کردیم جلوی این پنهان‌کاری‌ها را طبق آیین‌نامه انضباطی بگیریم و البته قصد ندارم بگویم این اشکالات مربوط به گذشته می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد کارت‌های مربیگری صادر شده است، افزود: از چهارشنبه هفته جاری این کارت‌ها به مربیان داده می‌شود تا بتوانند استفاده کنند.

سمیعی در پاسخ به این سوال که چرا جایگاه مشخصی برای رشته‌ای مانند پارکور در ملک‌شهر وجود ندارد تاکید کرد: دید بسیار بدی نسبت به این رشته به دلیل سرقت‌های مسلحانه‌ای که انجام می‌گرفت به وجود آمده بود و به همین دلیل این رشته از سوی مسئولان تعطیل شد، اما باید بگویم ما چنین دیدی نسبت به این رشته نداریم و تمرینات در باشگاه‌ها البته نه به صورت رسمی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: امیر باقری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نگاه بسیار ویژه‌ای به این رشته داشته‌اند و با دید مثبت پیگیر برنامه‌های کمیته‌های تحت پوشش این هیئت هستند که این موضوع موجب ارتقای این رشته و ورزش در استان اصفهان می‌شود.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول