اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه عطاران و سقط فروشان:

طی 2 روز آینده بازار از شکر لبریز می‌شود / عرضه با قیمت 1500 تومان

رئیس اتحادیه عطاران و سقط فروشان گفت: شکر با قیمت یک هزار و 500 تومان در حال عرضه است و اگر بخش توزیع سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری کند می‌توان بر حباب کاذب در بازار غلبه کرد.

طی 2 روز آینده بازار از شکر لبریز می‌شود / عرضه با قیمت 1500 تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازار قند و شکر اصفهان باز هم در دوران افت و خیز به سر می‌برد و شنیده‌ها حاکی از آن است که وضعیت شکر در اصفهان نامطلوب است، برخی از منابع آگاه خبر دادند که شکر با وضعیت چند نرخی در بازار به سر می‌برد و حتی در برخی از مواقع نیز یافت نمی‌شود و این مسئله سبب شده تا بعضی از فروشندگان سودجو به دنبال گران فروشی به دلیل احتیاج خریداران باشند.

رضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مشکل کمبود شکر در بازار به خرید بی‌رویه مردم بر می‌گردد، اظهار کرد: متأسفانه در ایامی که محصولی در بازار توزیع آن به مشکل بر می‌خورد مردم بدون رعایت بازار اقدام به خرید بیش از حد نیاز خود می‌کنند و سبب کم شدن محصول در بازار می‌شوند.

*مردم عامل اصلی کمبود شکر در بازار

وی ادامه داد: در مورد شکر این مسئله صدق می‌کند و با توجه به عدم توزیع مناسب در اصفهان با خرید بالای شهروندان مواجه شد که به نوعی شبهه نبود شکر در بازار را ایجاد کرد.

رئیس اتحادیه عطاران و سقط فروشان با اعلام این مطلب که هماهنگی‌ها برای توزیع شکر در بازار صورت گرفته است، گفت: با هماهنگی که با بخش توزیع سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است قرار بر این شد تا طی دو روز آینده شکر به اندازه نیاز در بازار توزیع و مشکل کمبود مرتفع شود.

*شکر به صورت بسته‌بندی توزیع می‌شود

وی تصریح کرد: همچنین تصمیم گرفته شد تا شکر به صورت بسته‌بندی شده با قیمت کیلویی یک هزار و 500 تومان در بازار عرضه شد.

منتظری با تذکر بر اینکه وظیفه فروش قند و شکر مربوط به سقط فروشان است، اضافه کرد: متأسفانه در کشور ما توزیع شکر از صنف سقط فروشان به فروشگاه‌های خوار و بار و یا دیگر مغازه‌ها گسترش پیدا کرده است که این مسئله سبب شده تا در روند قیمت‌گذاری مشکل ایجاد شود و نتوان نظارت جدی بر روی محصولات داشت به همین دلیل در بازار با مشکل چند نرخی بودن شکر مواجه هستیم در غیراینصورت شکر با قیمت یک هزار و 300 تومان به فروشنده داده می‌شود و با قیمت یک هزار و 500 تومان در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

به گزارش فارس، این سخنان در حالی از زبان رئیس اتحادیه سقط فروشان بیان می‌شود که فروشندگان خرده فروش در سطح شهر قیمت شکر را تا 2 هزار و 500 تومان هم به مردم می‌دهند.

انتهای پیام/63015/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول