اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس مشورتی ایثارگران کشور:

ارزش رأی ما به اندازه سینه سپر کردن شهدا در دفاع از مرز کشور است

رئیس مجلس مشورتی ایثارگران کشور گفت: امروز رأی ما به اندازه سینه سپر کردن شهدا در دفاع از مرز و کیان ایران اسلامی ارزش دارد.

ارزش رأی ما به اندازه سینه سپر کردن شهدا در دفاع از مرز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جلال رحیمی صبح امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد همدان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: جوان‌های ما در جهان سرآمد هستند و امروز ما به برکت خون شهدا توانسته‌ایم در جهان الگو و سرمشق بسیاری از دولت‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با زحمت‌های فراوان به ثمر رسیده و برای به بار نشستن درخت انقلاب بیش از 220 هزار شهید، 600 هزار مجروح و بیش از 40 هزار نفر آزاده جان بر کف ایستاده‌اند.

رئیس مجلس مشورتی ایثارگران کشور تأکید کرد: کشور ایران با داشتن 75 میلیون نفر چیزی در حدود یک صدم جمعیت کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است اما زمانی که شما اخبار سیاسی جهان را رصد می‌کنید بیش از 40 درصد این اخبار به ایران و نظام جمهوری اسلامی مربوط است و این نشانگر نقش حساس ایران در دنیاست.

وی خاطرنشان کرد: زمانی در این کشور ارزش حیوان‌های دولت‌های آمریکایی بیشتر از انسان‌ها بود، اما به شکر خدا امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارزش‌های والای انسانی در ایران حکمفرماست.

رحیمی اظهار داشت: در ابتدای جنگ دشمن فکر می‌کرد در مدت یک هفته می‌تواند ایران را اشغال کند اما دلاورمردی‌های جوانان ایرانی مانع از این کار شد.

وی بیان داشت: در آزادسازی خرمشهر جنگ از حالت تن به تن به حالت تن به تانک تبدیل شده بود و اگر نبود همت و غیرت جوانان این مرز و بوم، اکنون خوزستان دیگر جزو ایران نبود.

رئیس مجلس مشورتی ایثارگران کشور در ادامه سخنانش اظهار داشت: اگر ما امروز در جهان عزتی داریم و کشورهای پیشرقته و قدرتمند دنیا حاضر به مذاکره با ما هستند تمام آن از برکت خون شهدا و ایثارگری و جانفشانی شهداست و ما مدیون خون هزاران شهید کشور هستیم.

وی متذکر شد: حفظ نظام و حمایت از ولی فقیه امروز وظیفه اساسی نسل جوان است و شما دانشجویان با انجام این دو اصل می‌توانید رهرو راه شهدای گرانقدر ایران اسلامی باشید.

رحیمی بیان داشت: امروز میانگین حضور مردم در انتخابات بیش از 65 درصد است که این آمار در دنیا حدود 40 درصد است و امروز بیش از 80 ماهواره فارسی‌زبان مصمم است که حضور مردم را در انتخابات آتی کمرنگ و کم‌اثر نشان دهد.

وی بیان داشت: امروز رای ما به اندازه سینه سپر کردن شهدا در دفاع از مرز و کیان ایران اسلامی ارزش دارد و می‌تواند در آینده کشور ایران بسیار سرنوشت‌ساز باشد.

در ادامه این مراسم  مسئولان و کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در مزار شهدای گمنام تدفین شده در واحد همدان با قرائت فاتحه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول