اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 تیرماه امسال

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دهم تیرماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در شهرکرد برگزار می‌شود

حسین گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دهم تیرماه امسال در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استان‌های شرکت کننده در این جشنواره، گفت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

گنجی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‎شود، افزود: تاکنون افزون بر 2 هزار و 185 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ایجاد شور و نشاط بین هنرمندان را پویایی عرصه فرهنگسازی دانست و گفت: پرداختن به آداب و رسوم هر استان جزء دغدغه‌های هنرمندان است که برگزاری این جشنواره کمک موثری در این راستا محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می‎شود، گفت: با برگزاری این جشنواره و مشخص شدن برترین‌ها بخش فیلم مبلغ 115 میلیون ریال جایزه نقدی، در بخش فیلمنامه 19 میلیون ریال و در بخش مسابقه عکس نیز مبلغ 11 میلیون ریال به آثار برگزیده تعلق خواهد گرفت.

گنجی ادامه داد: همچنین بهترین فیلم داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن این جشنواره بدون بازبینی مستقیماً به بخش مسابقه سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران راه خواهد یافت.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول