اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‌مدیره پتروشیمی جم تاکید کرد

استفاده از شاخص‌های بهره‌وری در پتروشیمی جم

عضو هیئت‌مدیره پتروشیمی جم از استفاده از شاخص‌های بهره‌وری در پتروشیمی جم خبر داد.

استفاده از شاخص‌های بهره‌وری در پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد دفتری در مراسم هفته بهره‌وری در شرکت پتروشیمی جم در جمع مدیران ستادی و عملیاتی و کارشناسان و مهندسان این پتروشیمی اظهار داشت: تلاش برای افزایش بهره‌وری باید مورد تأکید همه مسئولان و مدیران و کارکنان قرار گیرد.

وی افزود: یک تعریف ساده و مؤثر از بهره‌وری عبارت از «انجام درست کارهای درست» است و باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم.

عضو هیئت‌مدیره پتروشیمی جم همچنین در ارتباط با اهمیت بهره‌وری در سازمان‌های پیشرفته سخنانی را بیان کرد و بر لزوم توجه به مسایل علمی برای افزایش بهره‌وری تأکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌وری در واقع استفاده حداکثری از منابع، نیروی انسانی، تسهیلات و ... به طریقه علمی و کاهش هزینه‌های تولید، گسترش بازارها، افزایش اشتغال، کوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و بهبود معیارهای زندگی، آن گونه که به سود کارگر، مدیریت و عموم مصرف کنندگان باشد، است.

دفتری در ادامه روند عملکرد نظام مشارکت‌ها را در شرکت پتروشیمی جم مثبت ارزیابی کرد و بر استفاده از شاخص‌های بهره‌وری در بهبود عملکرد بخش‌های مختلف شرکت پتروشیمی جم تأکید کرد.

دبیر نظام مشارکت و بهره‌وری پتروشیمی جم نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نظام پیشنهادهای شرکت پتروشیمی جم با ارائه تاریخچه نظام پیشنهادها در جهان به اهمیت نظام پیشنهادها در شرکت‌های موفق اشاره کرد.

محمد محمدی به عملکرد نظام پیشنهادها در شرکت پتروشیمی جم در ماه اخیر اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از پیشنهادها توسط کمیته‌های کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بررسی و اجرایی شدن پیشنهادها از روند مثبت و رو به رشدی برخوردار است.

وی همچنین به تدوین شاخص‌های بهره‌وری کلی و جزئی که در تحلیل و بهبود عملکرد بخش‌های مختلف سازمان دارای اهمیت بالایی است، اشاره کرد.

محمدی، گزارش کاملی از عملکرد واحد تحقیق و پژوهش شرکت پتروشیمی جم ارائه کرد و در ارتباط با چگونگی روند رو به رشد پروژه‌های تحقیقاتی در حال انجام در این پتروشیمی مطالبی بیان داشت.

در پایان از مدرس نمونه (شهروز زارع منش)، پیشنهاد دهنده نمونه (علیرضا سواری)، مدیر پروژه نمونه ( رضا راشدی)، پژوهشگر نمونه (کمال افضلی)، آتش نشان نمونه (حاجی مراد نام‌آوران)، ورزشکار نمونه (مسعود علیزاده) و سازندگان نمونه ( عبدالرضا ایزدی، نادعلی‌پور و محمد پزشکی) با هدیه و لوح یادبود قدردانی شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول