اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل مردم برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوستر نیست/به نیازهای اصلی مردم برسید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر رسیدگی به مشکلات و نیازهای اصلی مردم، برگزاری دو نمایشگاه مبلمان در یک شهر کوچک را خنده‌دار توصیف کرد و گفت: مشکل مردم مبل و مبلمان نیست بلکه باید به نیازهای ضروری مردم رسیدگی شود.

مشکل مردم برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوستر نیست/به نیازهای اصلی مردم برسید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری در نشست کمیسیون تعزیرات با انتقاد از عطش برگزاری نمایشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: من نمی‌دانم این چه اشتیاق و تمایلی است که در این استان تا این اندازه تقاضای برگزاری نمایشگاه وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه مبل در شهر یاسوج، این موضوع را خنده‌دار و تعجب‌آور خواند و افزود: مگر مشکل مردم ما مبل است که شما مشکلات اصلی و ضروری آن‌ها را رها کردید و در یک شهر دو نمایشگاه مبل و مبلمان برگزار می‌کنید.

وی همچنین با انتقاد از برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوستر در مصلای شهر یاسوج گفت: ‌نباید قداست مصلاها را با برگزاری نمایشگاه مبلمان و لوستر زیر سؤال ببریم و شأن آن را پایین بیاوریم.

صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش به اختلافات برخی مسئولان و عدم هماهنگی آن‌ها در اداره و تصمیم‌گیری‌های شرکت نمایشگاه‌های دائمی اشاره کرد و ادامه داد: تا آخر همین هفته باید جلسه‌ای برگزار شود و تکلیف این شرکت مشخص شود تا شاهد این آشفته‌‌بازار نباشیم که هر کس از راه می‌رسد بدون مجوز نمایشگاهی دایر کند.

* نمایشگاه مبلمان در صورت فروش محصولاتی غیر از مبلمان تعطیل می‌شود

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این شهر صاحب دارد و چنین وضعی در این شهر پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: گاهی مواقع فکر می‌کنم در هیچ کجای دنیا به اندازه‌ این استان آزادی نیست زیرا هر کس هر کاری می‌خواهد می‌کند و ما مسئولان هم تماشا می‌کنیم و در بسیاری مواقع نیز همراه می‌شویم.

صابری افزود: حالا آقایان اگر احساس می‌کنند که این نمایشگاه مبل باید حتما" برگزار شود تنها به مبلمان اختصاص داده شود و هیچ کالای دیگری در این نمایشگاه به فروش نرسد.

وی تأکید کرد: ‌اگر در کنار این نمایشگاه یک غرفه، دکه و یا ساندویچ فروشی دایر شد بدون اغماض تعطیل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رعایت شئونات اسلامی و عدم الگوبرداری از مدهای استعماری در نمایشگاه‌ها را ضروری خواند و گفت:‌ اگر این سخت‌گیری‌‌ها انجام شود و به سمت نمایشگاه‌های تخصصی برویم بدون شک این همه تمایل به برگزاری نمایشگاه‌ها کاهش خواهد یافت.

صابری خاطرنشان کرد: سود برگزاری این نمایشگاه در حواشی آن از جمله فروش سایر محصولات بنجل به جز موضوع نمایشگاه و ارائه مدهای غربی است که باید مسئولان امر به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/82005/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول