اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهربابک:

نمایشگاه تخصصی مبلمان د‌ر شهربابک برپا می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهربابک ‌گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان اواخر اردیبهشت ماه جاری در شهربابک برگزار می‌شود‌.

نمایشگاه تخصصی مبلمان د‌ر شهربابک برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حبیب‌الله اسدی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی مبلمان 23 اردیبهشت ماه جاری در شهرستان شهربابک برپا می‌شود.

وی گفت:‌ از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و 410 مورد بازرسی از صنف‌های مختلف صورت گرفته‌ که‌ 35 پرونده به تعزیرات ارسال شده است.

اسدی‌ با اشاره به مجهز شدن تمام‌ میوه فروشی‌های شهرستان به ترازوی دیجیتال عنوان کرد: تمام‌ میوه فروشان موظف هستند که در هنگام خرید فاکتور به مشتری ارائه دهند و در غیر این صورت مرتکب به جرم‌ شدند. 

وی با اشاره به گرانی نرخ میوه در شهربابک تصریح کرد: با توجه به اینکه میوه شهربابک از شهرستان‌های همجوار تهیه می‌شود به ازای هر کیلو میوه 30 تومان کرایه باید به قیمت آن اضاف شود، اما‌ اینگونه نیست و قیمت میوه در شهرستان افزایش پیدا کرده است.

اسدی از کمبود روغن نباتی در بازار شهرستان خبر داد و عنوان کرد: به زودی 100 تن برنج و شکر خریداری و در شهرستان توزیع می‌شود.

سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار شهربابک در این جلسه با اشاره به برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان گفت: این نمایشگاه باید با نظارت دقیق برگزار شود و کاندیداهای شورای شهر هیچ دخالتی در بحث برپایی این نمایشگاه نباید داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به بالا بودن آمار بازدید از صنوف ابراز داشت: اثرگذاری این بازدید‌ها باید بالا باشد و مردم باید طعم بازرسی را بچشند‌.

انتهای پیام/‌80023/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول