اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار تبریز

شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو تبریز افتتاح شد

با حضور شهردار تبریز و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان از شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو شهر در شهرک صنفی صنعتی مایان تبریز افتتاح شد.

شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو تبریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فاز نخست این شهرک نمایشگاهی در فضایی به وسعت 43 هکتار با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری تبریز اجرا گردیده است.

شهردار منطقه شش تبریز در آیین افتتاح این شهرک نمایشگاهی طی سخنانی از این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری شهرداری طی سال‌های اخیر یاد کرد و ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های کلانی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک صنفی صنعتی مایان از سوی شهرداری تبریز انجام گرفته که نمونه بارز آن ایجاد شهرک نمایشگاهی بزرگ و مدرن مبلمان و خودرو در این شهرک است.

عباس عادلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های این شهرک نمایشگاهی و نیز روند اجرایی آن افزود: تاکنون بالغ بر 60 درصد عملیات آماده‌سازی این شهرک انجام گرفته و علاوه بر آن بسیاری از امکانات و الزامات مربوط به تأسیسات شهرک تأمین گردیده است که امیدواریم با نهایی شدن پی‌گیری‌های مربوط به مشکل برق، این شهرک روند توسعه را ادامه دهد.

شهردار منطقه شش تبریز در خاتمه سخنان خود ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری بخش خصوصی و سرمایه‌گذار این طرح، روند آماده‌سازی و نیز تجهیز شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو تبریز به عنوان نخستین و مجهزترین مجموعه تجاری، تولیدی و صنعتی این صنوف در منطقه شمالغرب کشور تسریع شود.

به گفته وی تاکنون برای احداث و آماده‌سازی این شهرک بالغ بر 350 میلیارد ریال از سوی سرمایه‌گذاران و 45 میلیارد ریال نیز از سوی شهرداری هزینه شده است.

عادلی در عین حال از دیگر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز خواست با سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر شهرک صنفی صنعتی مایان، در تبدیل شدن منطقه غرب تبریز به یکی از قطب‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی شهر مشارکت کنند.

محمد باقری سرمایه‌گذار پروژه شهرک نمایشگاهی مبلمان و خودرو نیز طی سخنانی گزارشی از روند و مراحل آماده‌سازی این مجموعه ارائه کرد.

وی با اعلام این که احداث این شهرک مرهون حمایت‌ها و همراهی شخص مهندس نوین شهردار تبریز بوده است، از وی به عنوان مدیرترین و موفق‌ترین شهردار دهه‌های اخیر شهر تبریز یاد کرد و افزود: اگر چه تبریز در مقاطع مختلفی از تاریخ به دلیل برخی بی‌مهری‌ها مهجور و گمنام بوده و کم‌تر توسعه یافته بود ؛ با این حال در سایه پایمردی و تلاش‌های شهردار این شهر، بار دیگر هویت و جایگاه تاریخی و فرهنگی خود را بازیافته و امروز نام تبریز همچون گذشته‌های دور در اقصی نقاط جهان شناخته شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این شهرک گفت: در حال حاضر 200 واحد نمایشگاهی و فروشگاهی مبلمان و خودرو در فاز نخست این شهرک آماده بهره‌برداری است و علاوه بر آن نیز مجموعه بزرگ بازار مبل مروارید به وسعت 80 هکتار و پیش‌بینی 400 واحد نمایشگاهی دیگر در حال احداث است که با احتساب احداث بازار سنتی در حال احداث که مکمل این دو مجموعه است، شهرک مبلمان و خودرو به یکی از مدرن‌ترین و تخصصی‌ترین شهرک‌های صنفی ، تجاری کشور تبدیل خواهد شد.

باقری افزود: علاوه بر این بخش‌های، نمازخانه، رستوران، شعبات بانکی متعدد و دیگر امکانات و واحدهای رفاهی و خدماتی در این شهرک احداث شده است که تمامی این واحدها به ویژه واحدهای صنفی و تجاری تا پایان سال به اتمام خواهند رسید. 

انتهای پیام/60001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول