اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

لزوم اجرای قانون از سوی مجریان برگزاری انتخابات

استاندار خراسان‌رضوی بر لزوم اجرای قانون از سوی مجریان برگزاری انتخابات و توجه نکردن به نتیجه انتخابات تاکید کرد.

لزوم اجرای قانون از سوی مجریان برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان‌رضوی با اشاره به فتنه 88 و هزینه‌های آن برای نظام اسلامی اظهار داشت: این مشکلات که به دلیل کج‌اندیشی و نبود بصیرت برخی خواص رخ داد، این‌بار با هوشیاری بیش از پیش ملت و مسئولان تکرار نمی‌شود.

وی با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: روح ایثار و فداکاری حاکم بر این رویداد بزرگ تاریخی در حماسه 24 خردادماه به عنوان فراز بلند حماسه سیاسی کشور امتداد می‌یابد و مردم شریف و ولایت مدار استان در کنار آحاد ملت بزرگ ایران از این فرصت برای تقویت بیش از پیش جایگاه نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران بهره می‌برند.

رئیس شورای اداری خراسان‌رضوی از خرداد به عنوان ماهی سرنوشت‌ساز در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی یاد و اظهار کرد: نتیجه آزمون بزرگ ملت ایران در خرداد سال حماسه سیاسی و اقتصادی، تحقق منویات مقام عظمای ولایت، یاس دشمنان و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

فروزان‌مهر با اشاره به شرایط کنونی کشورهای غربی و انزوای سیاسی و مشکلات اقتصادی روزافزون آنها خاطرنشان کرد: فروپاشی مبانی تئوریک نظام لیبرالیسم اقتصادی و ایجاد نارضایتی‌های عمومی در این کشورها فرصتی مغتنم برای اقتصاد ایران جهت شتاب بخشیدن به حرکت رو به جلوی خود و فرصتی در مسیر تحقق حماسه اقتصادی است.

وی با اذعان به وجود برخی مشکلات و تنگناهای ناشی از تحریم‌های اقتصادی افزود: بنا به فرمایش رهبری در یک نگاه کلی به وضعیت کنونی می‌توان قرار داشتن کشور در موقعیت بدر و خیبر را به روشنی مشاهده کرد.

استاندار خراسان‌رضوی یادآور شد: مدیران، سربازان نظام و امین مردم هستند و عمل به وظایف محوله از سوی آنان بسترساز خلق حماسه‌ای مردمی می‌شود.

فروزان‌مهر با تاکید بر لزوم اجرای قانون از سوی مجریان و توجه نکردن به نتیجه انتخابات تصریح کرد: آنچه در شرایط کنونی حائز اهمیت است، ایجاد شرایط و زمینه‌های لازم برای حضور چشم‌گیر مردمی و تحقق اراده ملت در انتخاب فردی از میان احراز صلاحیت شدگان است.

توجه به تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی از دیگر تاکیدات استاندار خراسان‌رضوی بود.

در ادامه حجت الاسلام سیدحسن شریعتی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان‌رضوی با اشاره به تجربه موفق تشکیل ستاد مرکزی پیشگیری از جرایم انتخاباتی در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای انتخابات پیش رو نیز این ستاد در استان تشکیل شده که پس از ارزیابی‌های قوه قضاییه به لحاظ تعداد جلسات، میزان مصوبات و پیگیری اجرایی شدن آنها، در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

وی رویکرد قوه قضاییه و دادگستری استان را پیشگیری از وقوع جرایم عنوان و تصریح کرد: به تخلفات و جرایم انتخاباتی احتمالی به سرعت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/70006/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول