اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب کشور:

برخی در نبرد عظیم اقتصادی تنگه احد برپا کردند

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب کشور گفت: عده‌ای به اسم انتقاد در نبرد قتصادی تنگه احد برپا کردند و مسیر و جاده را خراب کردند.

برخی در نبرد عظیم اقتصادی تنگه احد برپا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام روح‌الله بجانی بعد از ظهر امروز در جمع جوانان عدالت‌طلب تبریز اظهار کرد: حماسه سیاسی مراحل مختلفی دارد، نخستین مرحله‌اش با احساس تکلیف حماسه‌سازان کلید خورد، مرحله دوم حماسه سیاسی و اقتصادی با عملکرد دقیق و زیبای شورای نگهبان کلید زده شد که تا امروز حماسه سیاسی مربوط به مسئولان بوده است.

وی تاکید کرد: تداوم حماسه سیاسی مربوط به مردم است، تریبون‌داران و عموم مردم باید در نیمه دوم حماسه‌سازی، حماسه بیافرینند که حماسه‌ای عظیم و سیاسی مورد نظر حماسه عظیم اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و کودتای خطرناک اقتصادی سرمایه‌داران را در هم خواهد شکست.

بجانی ادامه داد: ما باید بشناسیم اصلح را اما با تجربه‌ای که از گذشته‌ها داریم، ما می‌خواهیم مجری قانون و مالک اشتری برای علی را انتخاب کنیم، یکی از اشتباهات ما در مواجهه با برخی خطاهای رئیس جمهور این بود که ما فراموش کردیم که مجری قوانین را انتخاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برخی رئیس جمهور را تا حد اعلی بالا بردند و وقتی خطایی را مشاهده کردند تا قعر جهنم زمین زدند، این کار ناشایستی است.

بجانی افزود: رئیس جمهور هم در بعضی جاها فراموش کرد که ما وی را به عنوان مالک اشتر انتخاب کردیم ،‌هر چند خدمات دولت فعلی تا به حال در تاریخ ایران اسلامی بی‌نظیر بوده است اما بی‌اشتباه هم نبود.

وی گفت: هیچ دولتی بی‌اشتباه نیست اما باید می‌دانست ما ایشان را مجری قانون انتخاب کردیم نه قانونگذار، همان طوری که ما نمایندگان مجلس را برای نمایندگی مردم در قانونگذاری انتخاب کردیم نه برای اجرای قانون، نه برای لابی‌گری.

بجانی تاکید کرد: اینها انحرافاتی است که در بدنه دولت و مجلس به وجود آمد، اگر آقای احمدی‌نژاد بدون حاشیه احتمالی که دشمنان در شبکه‌های بیگانه مطرح می‌کنند، باز مالک اشتری کند و علی را در اجرای انتخابات زیبا و حماسه‌ای عظیم یاری کند، در این چهار سال بنشیند و در دولت پرتلاش خود بیندیشد و با یک آسیب‌شناسی برای دولت‌های بعدی خود را آماده کند و نقاط ضعفش را کنار بگذارد، مطمئنا بار دیگر فرصت خدمت‌رسانی به ملت را پیدا خواهد کرد.

مسئول انصار حزب‌الله تبریز، با انتقاد از برخی انتقادات از رئیس جمهور گفت: از همان سال 84 منتقد رئیس جمهور بودم و هستم اما انتقاداتی که خودم در جامعه لمس کرده و دیدم، نه انتقاداتی که آدرس آن در صدای آمریکا، رها، بی بی سی، من و تو، ایران آریایی و ایران فردا داده می‌شود.

 وی تصریح کرد: یک کارشناسی آبکی ارائه می‌شود و برخی از سایت‌های ارزشی مشکوک همان تحلیل‌ها را با ادبیات انقلابی مطرح می‌کنند و با ارائه این تحلیل‌ها انتقادهای صادقانه منتقدان را هم به صفر ضرب می‌کنند.

 بجانی تاکید کرد: این یک هشدار جدی است که من به همه دوستان ارزشی می‌دهم، منبع ما صدای آمریکا نباید باشد، انتقادات ما باید سازنده باشد، برخی آقایان که از اول هم با تشکیل دولت عدالت مخالف بودند، در انحرافات واقعی هم نقش داشتند، انتصابات را هم خراب کردند.

 وی افزود: این عده در نبرد عظیم اقتصادی تنگه احد برپا کردند و مسیر و جاده را خراب کردند، اینها هم انتقاد دارند ما هم؟ ما انتقادمان سازنده است.

 بجانب گفت: رئیس جمهور باید بداند که ما دلسوزش هستیم، همان آقایی که طرفدار هاشمی بود و هست انتقادش فرق دارد با ما.

وی افزود: یک مطلب برای تریبون‌داران دارم، احتمال می‌دهم پیرو این نامه‌ها و اظهارنظرها، سناریویی از سوی جریان نفاق برای مراسم امسال ارتحال امام (ره) سازماندهی شود، برخی با چهره‌های ساختگی انقلابی اشتباهات گذشته مرقد امام را تکرار کنند تا هم فرمان رهبر عزیزمان بی‌ارزش جلوه داده شود و هم در فتنه احتمالی، این خاندان پاک را در زاویه‌ای قرار دهند تا مقدمه‌ای برای فتنه‌ای که متشکل از جمل، نهروان و صفین هست علیه انقلاب به پا شود.

بجانی گفت: در پایان به خانواده امام (ره) عرض می‌کنم که عاشق‌ترین و دلسوزترین فرد در روی زمین به خانواده شما و به راه امام (ره) والله امام خامنه‌ای است. 

انتهای پیام/60003/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول