اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امداد استان البرز خبر داد

انعقاد قرارداد همکاری علمی میان کمیته امداد و جهاد دانشگاهی البرز

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از انعقاد قرارداد همکاری علمی میان این نهاد با جهاد دانشگاهی استان البرز خبر داد.

انعقاد قرارداد همکاری علمی میان کمیته امداد و جهاد دانشگاهی البرز

علی‌ سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: محور اصلی این تفاهمنامه ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه اقتصادی به ویژه اشتغال است و امیدواریم با اجرای تفاهمنامه همکاری با جهاد دانشگاهی،‌ بتوانیم مشاوره‌های اقتصادی مفیدی به افراد تحت پوشش امداد ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای اصلی مددجویان تحت پوشش امداد انتخاب شغل و تامین نیازهای اقتصادی آنها است و در این مسیر هم کمیته امداد و هم نهادهای مختلف مالی مانند بانک‌های عامل تسهیلاتی را در اختیار مددجویان تحت پوشش امداد برای راه‌اندازی کسب و کار مناسب ارائه می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: مددجویان تحت پوشش در دریافت این تسهیلات، نحوه هزینه‌ کرد و بالاخره اداره شغل خود در برخی از اوقات با مشکل روبه‌رو می‌شوند و همین امر موجب شده تا آنها در تداوم کار و پرداخت اقساط مشکلاتی را در طول مسیر پیدا کنند.

سالارکیا ادامه داد: به همین دلیل لازم بود تا یک مرکز علمی پیش و در هنگام هزینه کرد این تسهیلات به افراد متقاضی و گیرندگان وام مشاوره‌هایی را ارائه کند که با انعقاد یک تفاهمنامه علمی با جهاد دانشگاهی استان البرز از این پس این مشاوره‌ها از سوی کارشناسان مرکز فوق ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: بنابراین جهاد دانشگاهی متعهد شده تا با راه‌اندازی مراکز مشاوره‌ای به مددجویان برای تهیه و ارائه طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی مناسب باشد، مشاوره داده و مراحل دریافت تسهیلات مالی اشتغال و هزینه‌ کرد آن را از سوی مددجویان هدایت کند.

سالارکیا گفت: در گام نخست جهاد دانشگاهی قرار است یک مرکز مشاوره در مرکز استان البرز راه‌اندازی کرده و به صورت علمی به مددجویانی که برای دریافت وام‌های اشتغال اقدام می‌کنند، مشاوره دهد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این تفاهمنامه گام موثری در جهت توانمند‌سازی اقتصادی مددجویان تحت پوشش امداد و رسیدن این افراد به خودکفایی مالی باشد.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول