اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد

پیوستن ملارد به شبکه توزیع برق نواحی استان تهران

فرماندار ملارد از پیوستن این شهرستان به شبکه توزیع برق نواحی استان تهران خبر داد.

پیوستن ملارد به شبکه توزیع برق نواحی استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات برق شهرستان ملارد که با حضور مدیرعامل شبکه توزیع برق استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: پیش از این برق شهرستان ملارد از استان البرز تأمین می‌شد.

وی ادامه داد: اداره برق شهرستان با حمایت و پشتیبانی مدیران توزیع برق استان تهران و با همکاری و هماهنگی ادارات و دستگاه‌های شهرستان در روند عملیاتی اجرای نصب کنتور و انشعابات مسکن مهر تسریع و اقدام نمایند.

فرماندار ملارد در ادامه سخنان خود بر تأمین برق چاه‌های موجود در شهرستان برای مقابله با قطعی آب تاکید کرد و گفت: در این راستا مسئولان اداره آبفا و سایر دستگاه‌های مرتبط باید تلاش خود را به منظور عدم قطعی آب دو چندان کنند.

فردی در ادامه همچنین بر ایجاد روشنایی در معابر شهری و روستایی و محلات تأکید کرد که در این راستا مسئولان برق استان تهران و شهرستان ملزم به ایجاد روشنایی معابر شهری و روستایی و محلات با همکاری شهرداری‌ها و بخشداری‌های تابعه شدند.

انتهای پیام/2302/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول