اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردیبهشت ماه صورت گرفت

ثبت بیش از 1000 واقعه حیاتی در شوش

رئیس ثبت احوال شوش از ثبت بیش از یک هزار واقعه در اریبهشت ماه امسال در شوش خبر داد.

ثبت بیش از 1000 واقعه حیاتی در شوش

عبداله آل‌کثیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهارداشت: وقایع ثبت شده در اداره ثبت احوال این شهرستان در اردیبهشت ماه امسال یک‌هزار و 485 مورد بوده است.

وی در تشریح جزئیات وقایع ثبت شده حیاتی افزود: از کل آمار موجود 790 مورد تعویض شناسنامه بوده که به صورت مکانیزه و جدید صادر شدند.

آل‌کثیر در مورد ثبت وقایع حیاتی در شوش خاطرنشان کرد: در مجموع از کل آمار ثبت شده می‌توان به ثبت 356 مورد واقعه ولادت و 51 مورد ثبت واقعه وفات اشاره کرد.

وی با اشاره به نحوه ثبت این آمار تاکید کرد: وقایع حیاتی ثبت شده در اداره ثبت و احوال شوش در مهلت قانونی تعیین شده رسیدگی و ثبت شده‌اند و مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

رئیس اداره ثبت و احوال شوش در زمینه ثبت وقایع ازدواج و طلاق گفت: از مجموع کل آماری که اعلام شده 274 مورد ثبت واقعه ازدواج و 14 مورد واقعه طلاق ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه قانون اصلی‌ترین چشم‌انداز برای ثبت وقایع حیاتی است، گفت: همه تلاش‌ها برای ثبت وقایع حیاتی در مدت زمان قانونی تعیین شده است و در این زمینه از همه امکانات خود بهره‌ می‌بریم.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول