اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان:

داماش می‌تواند جزو چهار تیم برتر ایران شود

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه مایلم فصل آینده در جمع اهالی رشت باشم، گفت: اگر مشکلات مالی برطرف شود داماش می‌تواند در جمع مدعیان جزو چهار تیم برتر ایران شود.

داماش می‌تواند جزو چهار تیم برتر ایران شود

هادی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تصمیم خود برای فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: بنده مانند دیگر بازیکنان داماش دوست دارم فصل آینده در تیم داماش حضور داشته باشم و فوتبالم را در همین تیم دنبال کنم.

وی افزود: با نظر مساعد عابدینی به عنوان یکی از چهار بازیکن جوان به داماش پیوستم و در اواخر فصل نیز در چند دیدار حساس برای این تیم به میدان رفتم.

این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی جوانان و امید کشورمان را در کارنامه خود دارد، در مورد مشکلات مالی داماش اذعان کرد: امیدوارم با درایت عابدینی مشکلات مالی داماش هر چه زودتر برطرف شود.

وی اضافه کرد: بنده و دیگر بازیکنان شاهد این بودیم که عابدینی تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام می‌دهد.

محمدی تصریح کرد: اگر مشکلات مالی برطرف شود داماش می‌تواند در جمع مدعیان و حتی جزو چهار تیم برتر ایران شود.

وی به نتایج مطلوب داماش در اواخر لیگ برتر اشاره کرد و گفت: داماش با برتری مقابل استقلال و سپاهان نشان داد که تیمی قدرتمند و قابل احترام است.

این بازیکن داماش افزود: حتی اگر در جام حذفی در برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی بدشانسی نمی‌آوردیم، می‌توانستم به فینال صعود کنیم و از شانس قهرمانی نیز برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه در دوران سرمربیگری افشین ناظمی به بنده میدان داده شد، خاطرنشان کرد: ناظمی نسبت به بنده دید مثبتی داشت و زمانی که وی سرمربی داماش شد در دیدارهای حساس مانند بازی با سپاهان و استقلال به بنده اعتماد کرد و مرا به میدان فرستاد.

محمدی ادامه داد: همه دیدند که داماش با ناظمی نتایج خوبی گرفت و این نشان می‌دهد که این سرمربی از قابلیت‌های بالایی برخوردار است.

وی درباره هواداران داماش اذعان کرد: بنده با وجود اینکه اهل رشت نیستم اما هرگز در این شهرستان احساس غربت نکردم.

مدافع داماش، یادآور شد: هواداران داماش بسیار خونگرم و پر شور هستند و به طرز فوق‌العاده‌ای تیم خود را تشویق می‌کنند و حتی در روزهایی که می‌باختیم هواداران ما را تشویق می‌کردند.

وی با قدردانی از هواداران داماش، متذکر شد: امیدوارم با صلاحدید کادر فنی سال آینده در داماش باشم و به همراه این تیم بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول