اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال داماش گیلان

هواداران از بازیکنان و کادر فنی داماش قدردانی کردند/آخرین نبرد داماش با استقلال تهران

هواداران فوتبال داماش گیلان در آخرین جلسه تمرین این تیم در فصل دوازدهم لیگ برتر از کادر فنی و بازیکنان داماش قدردانی کردند.

هواداران از بازیکنان و کادر فنی داماش قدردانی کردند/آخرین نبرد داماش با استقلال تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان برای رویارویی با تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر صبح امروز راهی تهران شدند.

آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال داماش گیلان در فصل دوازدهم لیگ برتر و پیش از رویارویی با تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 18 عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد.

در این جلسه تمرینی تمام بازیکنان داماش به غیر از محمد مختاری که به دلیل محرومیت دیدار مقابل استقلال تهران را از دست داده بود، حضور داشتند و زیر نظر افشین ناظمی سرمربی خود به تمرین و مرور برنامه‌های تاکتیکی برای رویارویی با تیم فوتبال استقلال تهران پرداختند.

تعداد زیادی از هواداران داماش با حضور در ورزشگاه عضدی ضمن تماشای تمرین تیم مورد علاقه خود، با سر دادن شعارهایی تشکر خود را از بازیکنان و اعضای کادر فنی داماش از بابت تلاش‌های آنها در فصل دوازدهم لیگ برتر اعلام و در یک حرکت قابل توجه از اعضای این تیم قدردانی کردند.

داماشی‌ها در دوره اخیر لیگ برتر فصل پر تنشی را به‌ویژه از لحاظ مالی و مدیریتی پشت سر گذاشتند اما با پیروزی در هفته سی و سوم در برابر سپاهان اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر بقای خود در رقابت‌های لیگ برتر را مسجل کردند.

به گزارش فارس، دیدار داماش و استقلال در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر ساعت 18 عصر روز جمعه 20 اردیبهشت جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول