اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترقی در گفت‌وگو با فارس:

ردصلاحیت‌شدگان تا انتهای انتخابات تسلیم قانون باشند/ مسیری جز قانون برای اعتراض وجود ندارد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه رای شورای نگهبان بر اساس مر قانون است، گفت: برخورد عادلانه شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت‌ها مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

ردصلاحیت‌شدگان تا انتهای انتخابات تسلیم قانون باشند/ مسیری جز قانون برای اعتراض وجود ندارد

حمیدرضا ترقی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با تاکید بر اینکه تمکین در برابر رای شورای نگهبان امری ضروری است، اظهار کرد: ثبت‌نام ریاست‌جمهوری خود نوعی تمکین به قانون است چراکه اصل ثبت‌نام به معنای پذیرش قانونمند بودن انتخابات است.

وی افزود: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد حضور آراء و سلایق مختلف در صحنه انتخابات هستیم که باید با حضور حداکثری و بدور از تنش بهترین نماینده افکار عمومی را انتخاب کنیم.

* برخورد عادلانه شورای نگهبان مورد اقبال عمومی قرار گرفت

ترقی با بیان اینکه با گذشت دو روز از اعلام احراز صلاحیت‌ها، شاهد تمکین کاندیداها هستیم، گقت: به نظر می‌رسد تا این لحظه نامزدهای انتخابات رای شورای نگهبان را فصل‌الخطاب خود قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر چه شاهد رفتار‌هایی نادرست از سوی برخی ردصلاحیت شدگان مبتنی بر پیگیری اعتراض خود از سوی مقام معظم رهبری هستیم، اما این افراد باید بدانند که برای پیگیری اعتراض خود مسیری جز قانون وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه رای شورای نگهبان براساس مر قانون است، تصریح کرد: افرادی که بنا به هر دلیلی ردصلاحیت شدند اگر پیگیر اعتراض هستند باید مطلع باشند که جمعی بالاتر از شورای نگهبان برای رسیدگی به این مسئله وجود ندارد.

ترقی از اقبال عموم جامعه نسبت به رای شورای نگهبان یاد کرد و افزود: خوشبختانه واکنش‌ها در سطح جامعه مبین آن است که مردم نسبت به رای شورای نگهبان در مورد احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات رضایت داشته و در واقع برخورد عادلانه شورای نگهبان مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

* امیدوارم ردصلاحیت شدگان و هواداران آنان تا انتهای انتخابات تسلیم قانون باشند

وی یادآور شد: امیدوارم ردصلاحیت شدگان و هواداران آنان تا انتهای انتخابات تسلیم قانون باشند و تمام هم و غم خود را در مسیر خدمت به نظام صرف کنند.

به گفته عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اقدامات و تدابیر امنیتی برای بروز هرگونه تحرک در مسیر تنش‌زایی اتخاذ شده و تلاش‌ها برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/70023/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول