اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:‌

حضور گسترده مردم قم در کمک به ایتام از نقاط قوت است

استاندار قم مشارکت و حمایت مردم در صحنه‌هایی که نیاز به حمایت از ایتام و نیازمندان وجود داشته است را مثال زدنی دانست.

حضور گسترده مردم قم در کمک به ایتام از نقاط قوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم در جشن میلاد مولود کعبه که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد با اشاره به حمایت مردم قم از ایتام گفت:‌ حضور مردم قم تا ساعات پایانی شب در میدان آستانه برای کمک به ایتام از نقاط قوت است.

وی اضافه کرد:‌ کار ما هم آسان و هم سخت است، چون الگویی داریم و همه چیز برای عمل کردن به وظیفه در برابر ایتام مشخص است و مولا امیرالمومنین برای ما الگو است‌.

استاندار قم با اشاره به سخت بودن وظیفه مسئولین اظهار داشت:‌ کار ما ممتنع و سخت است چون آن کسی که زندگی و تمکن مالی‌اش را بدون افشا کردن نامش در اختیار ما می‌گذارد ‌کار را سخت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید از ولایت فقیه تبعیت کامل داشته باشیم اضافه کرد: ‌اینکه ما الگویی کامل داریم از یک نظر کار ما را آسان می‌کند و از نظر دیگر کار ما در عمل به وظیفه دشوار می‌شود.

استاندار قم تلاش برای حجاب نشدن نقش‌ها را ضروری دانست و افزود: خیلی به خودمان نباید نگاه نکنیم و باید وظیفه‌ای که بر عهده داریم را انجام دهیم.

وی با اشاره به فضای خدمت در استان قم گفت:‌ در استان قم فضای خدمت بسیار آسان است و من در طول خدمت در استان‌های مختلف،‌ جایی آسان‌تر از قم برای خدمت پیدا نکردم.

پیریایی با بیان اینکه مسیر خدمت روشن است افزود:‌ کمیته امداد در تمام کشور خوب کار می‌کند،‌ اما کمیته امداد قم بهترین است. جلسات در قم با خیرین بسیار جدی است و پیشرفت امور واضح است.

وی اضافه کرد:‌ باید به ایتام خدمت کنیم و من به خدمت کردن در چنین مجموعه‌ای افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول