اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن میلاد مولود کعبه صورت گرفت

اهدای منزل مسکونی یک خیر قمی به ایتام

در جشن میلاد مولود کعبه یک خیر فرهنگی قمی منزل مسکونی خود را به ایتام اهدا کرد.

اهدای منزل مسکونی یک خیر قمی به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشن میلاد مولود کعبه با حضور مسئولان استان قم،‌ مسئولین کمیته امداد،‌ خیرین و ایتام در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد برگزار شد.

عبدالله جلالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان قم در این جشن با اشاره به تعهدات خیرین نسبت به ایتام اظهار داشت:‌ خیر گمنامی احداث 22 واحد منزل مسکونی را برای ایتام متعهد شده است که امروز هفت واحد آن افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از مجامع خیرین در تهران نیز ساخت یک مجتمع فرهنگی و آموزشی برای ایتام قم را متعهد شده است و همچنین خیر گمنام دیگری 110 کارت هدیه را به ایتام اهدا کرد.

کرم رضا پیریایی استاندار قم نیز در این جشن با اشاره به فعالیت کمیته امداد استان گفت:‌ کمیته امداد در کل کشور تلاش قابل توجهی دارد ولی در قم بهترین است و تعامل خیرین استان نیز جدی است.

آیت الله حسینی قزوینی از اساتید حوزه علمیه قم نیز در این مراسم رسیدگی به ایتام را از بهترین کارهای خیر دانست و افزود:‌ در روایات آمده است هر کسی که یتیمی را آن چنان حمایت کند که مستغنی شود و دیگر محتاج نباشد،‌ بهشت بر او واجب می‌شود.

در حاشیه این جشن خانم فیض از فرهنگیان بازنشسته قمی منزل مسکونی خود در خیابان عطاران را به ایتام اهدا کرد و سند آن را به استاندار قم تحویل داد.

استاندار قم در این مراسم کلید دو منزل مسکونی را به صورت نمادین به دو خانواده نیازمند اهدا کرد. پس از برگزاری این جشن استاندار قم به همراه مدیران استان هفت منزل مسکونی ساخته شده از سوی خیرین برای سکونت ایتام را افتتاح کرد و کلنگ مجتمع فرهنگی آموزشی ایتام قم را نیز به زمین زد.

انتهای پیام/2258/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول