اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه‌آهن آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری دختر فراری در راه‌آهن تبریز/ سرقت طلا از خانه عمو

رئیس پلیس راه‌آهن آذربایجان‌شرقی از دستگیری دختر سارق فراری که قصد فرار از منزل را داشت خبر داد.

دستگیری دختر فراری در راه‌آهن تبریز/ سرقت طلا از خانه عمو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ساسان قلمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر اعلام مرکز کنترل فرماندهی استان به این پلیس مبنی بر فرار دختری به هویت «ف. ع» از منزل پدری، در این راستا ماموران آگاهی پلیس راه آهن آذربایجان پس از دریافت خبر، در حوزه استحفاظی نسبت به کنترل افراد مشکوک اقدام کردند.

وی افزود: ماموران توانستند فرد مورد نظر را به همراه مقداری طلا و جواهرات شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و ساعت مچی که بنا به اظهارات متهم از خانه عمویش به سرقت برده بود دستگیر می‌شود.

سرهنگ قلمی در خبر دیگر گفت: ماموران آگاهی و مواد مخدر این پلیس در یک عملیات ویژه توانستند دو دستگاه خودرو سرقتی به همراه مدارک هویتی کشف کنند.

کشف یک دستگاه پراید با 4 قطعه پلاک

این مقام انتظامی افزود: ماموران در حین گشت زنی در محوطه استحفاظی ایستگاه راه آهن تبریز به یک پراید نقره‌ای رنگ بدون پلاک انتظامی مظنون، که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند.

وی بیان کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو، راننده خودرو را در داخل یکی از باغ‌های اطراف راه‌آهن رها و اقدام به فرار می‌نماید که با مشاهده ماموران همدستان و نفراتی که در داخل خانه باغ بودند از محل متواری شدند که عوامل انتظامی با شگرد پلیسی موفق به دستگیری یکی از همدستان شدند.

رئیس پلیس راه‌آهن آذربایجان شرقی اظهار کرد: در بازرسی از متهم مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در بازرسی از محل خانه باغ یک دستگاه پراید، 4 قطعه پلاک مربوط به خودروهای مسروقه و اقلام دیگر که همگی سرقتی بود کشف شد. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول