اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

برگزاری مرحله چهارم تور بین‌المللی دوچرخه سواری در خوی

فرماندار خوی گفت: مرحله چهارم تور بین‌المللی دوچرخه سواری در خوی برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله چهارم تور بین‌المللی دوچرخه سواری در خوی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد تور بین‌المللی دوچرخه سواری آذربایجان، اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران و آذربایجان مراحل سوم و چهارم خود را همزمان با سه خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار خواهد کرد.

وی با تأکید بر استقبال پرشور از این رقابت‌ها، اضافه کرد: ایجاد امنیت و آرامش در طول مسابقات و نشان دادن شور و نشاط اجتماعی جامعه و نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری از اهداف برگزاری این رقابت بین‌المللی در شهرستان ورزش دوست خوی است.

عماری تصریح کرد: 152 ورزشکار و 203 نفر دست‌اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین‌المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می‌کنند.

شایان ذکر است، در مرحله نخست این تور، رکاب زنان بین تبریز- مراغه را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم مسیر مراغه - ارومیه را خواهند پیمود.

همچنین شرکت‌کنندگان در این رقابت در مرحله سوم مسیر ارومیه - خوی و مرحله چهارم خوی - ارس را می‌پیمایند و در نهایت در مرحله پنجم ارس تا سهند تبریز را رکاب می‌زنند و مرحله نهایی تور در داخل شهر تبریز به صورت کریتیریوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول