اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد همدان

کتاب «کنی الحیوان » منتشر شد

کتاب «کنی الحیوان» کنیه‌های حیوانات به زبان‌های عربی توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به وسیله یک ناشر لبنانی منتشر شد.

کتاب «کنی الحیوان » منتشر شد

به گزارش ‌خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان کتاب «کنی الحیوان» به همت دکتر علی طاهری عضو هیات علمی الهیات با همکاری حسین زنگنه این کتاب را با نام دانشگاه آزاد اسلامی همدان درانتشارات «الدارالعربیه للموسوعات» کشور لبنان به چاپ رسیده است.

طاهری درباره این کتاب و انتشار آن توسط یک ناشر بین‌المللی گفت: این ناشر بین‌المللی در انگلستان، مصر، عراق و اردن نمایندگی دارد و کتاب‌های خود را در تمام کشورها توزیع می‌کند.

وی تصریح کرد: کتاب «کنی الحیوان» در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ارائه شده که مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در زبان عربی، حیوانات نیز همانند انسان‌ها دارای کنیه هستند و این مجموعه حاوی اکثر این کنیه‌ها است که از منابع معتبر قدیم و جدید استخراج شده و از نظر زبان‌شناسی نیز تحلیل شده است.

طاهری اظهار داشت: کتاب حاضر برای درک صحیح متون عربی و بعضاً فارسی می‌تواند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گفتنی است به غیر از این کتاب آثاری همچون مفاهیم عربی پیش‌دانشگاهی 1 و 2 انتشارات آینده‌سازان تهران، رباعیات خیام در ضیافت شعر عربی انتشارات روزاندیش همدان، طرحی نو در معانی و بیان انتشارات گلدشت کتاب اصفهان، همدان فی نظره عابره سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ‌نامه واژه‌های ترکی به انضمام وندهای اشتقاقی نشر روزاندیش، ترانه باران انتشارات دانشگاه بوعلی سینا، النحو العصری، انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و معانی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی از جمله تألیفات وی است.

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول