اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و درمان

پانسیون پزشکان مقیم در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد افتتاح شد

پانسیون پزشکان مقیم در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه افتتاح شد.

پانسیون پزشکان مقیم در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، پانسیون پزشکان مقیم و بخش‌های مختلف جراحی، مراقبت‌های ویژه، ایستگاه پرستاری و...در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد توسط  قائم مقام وزیر و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان مورد بازدید قرار گرفت و پانسیون پزشکان مقیم به طور رسمی افتتاح شد.

پزشکان متخصص جراحی عمومی و بیهوشی از این پس در تمام ساعات شبانه روز و به طور تمام وقت به منظور خدمات رسانی سریع و به موقع به بیماران بخش اورژانس در این بیمارستان حضور خواهند داشت و در صورت نیاز با دیگر پزشکان متخصص آنکال تماس برقرار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این آیین به اجرای طرح پزشک متخصص مقیم اشاره کرد و گفت: اجرای طرح پزشک متخصص مقیم در بیمارستان‌های مرکز استان موجب تسهیل دسترسی مراجعان به خدمات تخصصی شده است.

محمدرضا مجدی افزود: در حال حاضر در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد پزشکان متخصص داخلی در بخش‌های اورژانس و آی سی یو، در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد پزشک متخصص جراحی و بیهوشی و در بیمارستان بنت الهدی متخصص زنان، اطفال و بیهوشی به صورت مقیم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح پزشک مقیم در بیمارستان‌ها در شبانه روز تقریباً 30 میلیون ریال هزینه از درآمدهای بیمارستان‌ها هزینه می‌شود.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول