اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

زمین‌ لرزه‌های اخیر دشتی خسارت جانی و مالی نداشت

فرماندار دشتی گفت: زمین‌ لرزه‌های روز گذشته در دشتی که حدود 4 زمین لرزه بود، خسارات جانی و مالی در پی نداشت.

زمین‌ لرزه‌های اخیر دشتی خسارت جانی و مالی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، بار دیگر شاهد زمین لرزه‌ای به بزرگی سه ریشتر در عمق 15 کیلومتری شهر شنبه که تله‌ای از خاک است، بودیم که حتی در شهرهای خورموج و کاکی نیز احساس شد.

هر چند مرکز این زمین لرزه بخش کاکی و در ساعت 23:29 دقیقه بود، اما تلفاتی در پی نداشت.

فرماندار دشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی، در پاسخ به این که آیا این زمین لرزه خسارتی در پی داشته است یا خیر گفت: در روز 24 اردیبهشت شاهد چند زمین لرزه که مرکز همگی آنها بخش کاکی بوده است، بودیم، اما این زمین لرزه‌ها تلفات جانی و یا خسارت مالی در پی نداشته است.

سیدعلی هاشمی افزود: نخستین زمین لرزه روز گذشته در ساعت 02:49 دقیقه بامداد به بزرگی 4.9 دهم ریشتر و در عمق 16 کیلومتری به وقوع پیوست و دومین زمین لرزه به بزرگی 3.2 دهم ریشتر در ساعت سه و یک دقیقه و در عمق 31 کیلومتری به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: سومین زمین لرزه در ساعت 4:49 دقیقه بامداد و به بزرگی 3.2 دهم ریشتر و در عمق 36 کیلومتری عمق زمین رخ داد و چهارمین زمین لرزه به بزرگی 2.7 دهم و در 36 کیلومتری زمین به وقوع پیوست و ساعت این زمین لرزه 5.1 دقیقه ثبت شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: آخرین زمین لرزه که شب گذشته و در ساعت 23:29 دقیقه اتفاق افتاد به بزرگی 3 ریشتر و در عمق 15 کیلومتری از زمین بود که هیچ تلفات جانی  و خسارت مالی در پی نداشت.

رئیس ستاد بحران دشتی یادآور شد: تمام اعضای ستاد بحران بعد از حادثه 6.1 دهم ریشتری که روز سه شنبه 20 فروردین ماه سال جاری به وقوع پیوست، در شهرستان فعالیت خود را به صورت شبانه روزی انجام داده و تمام ساعت آماده خدمت به مردم هستند.

وی افزود: ستاد حوادث در حال حاضر در شهر شنبه مستقر بوده و با توجه به بررسی‌هایی که توسط  اعضای ستاد انجام گرفت، این زمین لرزه‌ها خسارتی در پی نداشته است.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول