اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان:

رئیس جمهور آینده ولایی و انقلابی باشد

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه استان همدان گفت: رئیس جمهور آینده علاوه بر اینکه ولایی و انقلابی باشد، باید شجاع و کارآمد نیز باشد تا در مقابل این همه هجمه‌های گسترده در مقابل کشورمان، بتواند ایستادگی کند.

رئیس جمهور آینده ولایی و انقلابی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر آخوندی صبح امروز در نشست بصیرتی ـ سیاسی ویژه فرهنگیان در محل کانون میعاد شهر بهار اظهار داشت: ولایی بودن، انقلابی بودن و کارآمدی از جمله شاخصه‌های فرد اصلح است که مقوله کارآمدی در کنار دو مقوله دیگر برای انتخاب فرد اصلح باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایمان، اعتقاد، پایبندی به آرمان‌های دینی، توانمندی و نیز عالم و عارف بودن به معارف اسلامی از ملاک‌های گزینش افراد منتخب در عرصه انتخابات است.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه استان همدان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با استفاده از مشکلات اقتصادی، مردم را به چانه‌زنی و گمانه‌زنی در مقابل ارزش‌های انقلابی و مقام معظم رهبری وادار کند، تصریح کرد: امروز قدرت ایران اسلامی، اتحاد و همبستگی مردم به برکت وجود ولایت فقیه در کشور است.

وی با بیان اینکه گستره مرزهای کشورمان امروز فراتر از مرزهای جغرافیایی است، اظهار کرد: گستره مرزها امروز در ابعاد سیاسی و ایدئولوژی به وسعت جهان اسلام است و باید مبارزه با دشمنان اسلام را در همین مرزها ادامه دهیم.

آخوندی ادامه داد: رئیس جمهور آینده علاوه بر اینکه ولایی و انقلابی باشد و باید شجاع و کارآمد نیز باشد تا در مقابل این همه هجمه‌های گسترده در مقابل کشورمان، بتواند ایستادگی کند. 

وی با اشاره به فتنه 88 افزود: این فتنه بزرگترین توطئه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول انتخابات و حتی بزرگتر از جنگ تحمیلی بود، چرا که در جنگ، خاکریز دشمن مشخص بود، ولی در فتنه 88 دشمن با هدف فروپاشی داخلی و به دنبال سرنگونی نظام بود که به لطف خدا، با تدبیر رهبری و بصیرت مردم انقلابی، این توطئه نیز نقش‌ برآب شد. 

انتهای پیام/2499/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول