اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

منتخب ملت نقاط ضعف رئیس ‏جمهور فعلی را نداشته باشد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، فردی که منتخب می‌شود باید نقاط مثبت رئیس جمهور فعلی را داشته و نقاط ضعفش را نداشته باشد.

منتخب ملت نقاط ضعف رئیس ‏جمهور فعلی را نداشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار علی استادحسینی صبح امروز در نخستین نشست مجمع استانی بسیج اصناف که با حضور فرماندار سمنان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سالن فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد، ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام ایشان به حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: حماسه به دست تک تک افراد جامعه خلق می‌شود و همگی مکلف به حضور در انتخابات هستیم.

وی افزود: ایجاد مشارکت عظیم مردمی در انتخابات تلاش همه دست‏اندرکاران را می‌طلبد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان داشت: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر دشمنان برای شما کف زدند و آمریکا از شما تعریف کرد، بدانید کارتان اشکال دارد».

استادحسینی در ادامه خاطراتی از شهیدان عراقی و طیب که از شهدای بسیج اصناف بودند، نقل کرد و گفت: اینان با عظم جدی خود به حمایت از انقلاب و امام راحل به پا خواستند و گروه زیادی از بازاریان نیز از آنها تبعیت کردند و در این راه به فیض شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، فردی که منتخب می‌شود باید نقاط مثبت رئیس جمهور فعلی را داشته باشد و نقاط ضعفش را نداشته باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، تقوا، تبعیت از ولایت فقیه و مردم‌دار بودن را از دیگر مشخصه‌های فرد اصلح عنوان کرد و گفت: همگی با هوشیاری و بصیرت پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و حماسه سیاسی را خلق خواهیم کرد.

انتهای پیام/74006/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول