اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان:

حضور حداکثری مردم اولویت مجریان انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان با تأکید بر رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و مجریان این حماسه ملی گفت: حضور حداکثری مردم در اولویت مجریان انتخابات است.

حضور حداکثری مردم اولویت مجریان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده در گردهمایی بخشداران استان در سنندج اظهار داشت: چشم دشمنان انقلاب به انتخابات 24 خردادماه در ایران اسلامی بسته شده است چراکه حضور یکپارچه مردم در این انتخابات معادلات پیش‌بینی شده آنان را برهم خواهد زد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیش‌رو اقتدار و عظمت انقلاب را در جهان تثبیت می‌کند، تصریح کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو حضور مردم در صحنه دفاع و صیانت از ارزش‌های انقلاب است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان خاطرنشان کرد: مقدمات انتخابات خردادماه امسال با زنگ انتخابات از سوی وزیر کشور به صورت همزمان در اواخر فروردین‌ماه آغاز شد و دستورات لازم برای اجرای انتخاباتی پرشور و بدون مشکل به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران نیز باید بر اساس ضوابط و قوانین انتخاباتی در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند.

وی به ارائه آموزش‌های انتخاباتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: تا کنون 69 هزار نفر ساعت آموزش برای مجریان انتخاباتی برگزار شده است.

حسن‌زاده به کسب رتبه ششم استان در برگزاری انتخابات گذشته در سطح کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که امسال نیز با تلاش حماسی همه عوامل و حضور سرنوشت‌ساز مردم شاهد کسب رتبه نخست استان در برگزاری انتخابات پیش‌رو باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در ادامه بر رعایت موازین اخلاقی توسط کاندیداها و هواداران آن‌ها تأکید کرد و افزود: برگزاری سالم و آرام این انتخابات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

حسن‌زاده تصریح کرد: مجریان انتخابات استان در تمامی مراحل ثبت‌نام، تعیین صلاحیت، زمان تبلیغات و شمارش آرا با بصیرت و هوشیاری و نظارت دقیق با ایجاد فضای اعتماد برای مردم از صحت سلامت انتخابات آن‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری اهتمام می‌ورزند.

وی در پایان بر تلاش و جدیت هرچه بیشتر بخشداران و فرمانداران در راستای برگزاری انتخاباتی سالم تأکید کرد و گفت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم.

انتهای پیام/79015/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول