اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

بسیج تفکر مجاهدت برای رسیدن به مطلوب‌ها است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: بسیج تفکر کار، تلاش و مجاهدت برای رسیدن به مطلوب‌ها است.

بسیج تفکر مجاهدت برای رسیدن به مطلوب‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی صبح امروز همایش تجلیل از فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و مربیان و معاونین پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار با اشاره به نقش مؤثر بسیجیان و مربیان در رشد آگاهی جامعه، اظهار کرد: بسیج تفکر کار، تلاش و مجاهدت برای رسیدن به مطلوب‌ها است و در مجموعه‌‌ای مثل آموزش و پرورش اگر به ظرفیت‌های مختلف توجه اصولی شود، کارها در همه زمینه‌ها به درستی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از تأثیرگزارترین نهادها در جامعه آموزش و پرورش است چراکه در کنار خانواده‌ها، رسالت تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارند و در صورتی که به این مهم توجه شود آسیب‌های اجتماعی به شدت کاهش می‌یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار با تأکید بر ترویج روحیه بسیجی در بین دانش‌آموزان، اظهار داشت: روحیه بسیجی که همان ایمان، ایثار، شهادت، شهامت است باید در جامعه اسلامی نهادینه شود تا دشمن چشم طمع خود را از ایران اسلامی بردارد و ترویج این روحیه وظیفه فرماندهان مقاومت و مربیان است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: فرهنگیان یک قشر پیشرو، روشنگر و خاص هستند و با ایجاد بصیرت‌افزایی می‌توانند در انتخاب فرد اصلح در انتخابات نقش مهمی را ایفا کنند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بسیج مطیع محض رهبر انقلاب اسلامی است و بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه خویش را اجرا می‌کند، تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی نیز باید به تأسی از مردم و با تدین، پاکی و روحیه بسیجی به وظیفه خویش به درستی عمل کنند و از امکانات و شرایط موجود در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان بهره‌ گیرند.

رمضان رازدایانی اضافه کرد: متأسفانه استکبار جهانی به دلیل شکست‌های پیاپی خود در سطح جهان تمرکز خود را به سوی استحاله فرهنگی و نفوذ به افکار و عقاید مردم جهان به خصوص مسلمانان کرده است که وظیفه ما را نسبت به گذشته سنگین‌تر کرده است.

وی تأکید کرد: موضوعات مطروحه فرهنگی در نشست‏ها باید در مسیر ارتقای امور فرهنگی جامعه جلوه‏گر شود. فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار معرفت، شناخت، بصیرت و حرکت آگاهانه را لازمه استمرار مسیر نظام اسلامی دانست و بیان کرد: حفظ اصل نظام اسلامی، شهدا و پاسداری از ولایت یک امر واجب به شمار می‌رود و ملت ایران با جان و دل انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده است. در پایان به 100 نفر هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول