اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات نیشابور:

مردم اجازه دهند دکل‌های مورد نظر را ایجاد می‌کنیم

رئیس مخابرات نیشابور با اشاره به تخریب فونداسیون دکل bts در بوستان گل سرخ واقع در خیابان واعظی نیشابور، اظهار داشت: اگر مردم اجازه می‌دادند، ما در اسرع وقت دکل‌های مورد نظر را ایجاد می‌کردیم.

مردم اجازه دهند دکل‌های مورد نظر را ایجاد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مصطفی مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آرزوی ما این است که هیچ نقطه کوری در آنتن‌دهی تلفن همراه وجود نداشته باشد اما در برخی از مواقع مردم یا ادارات با مخابرات همکاری نمی‌کنند، که این امر سبب بروز اختلالات در آنتن‌دهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه موبایل به شکل لانه‌زنبوری طراحی می‌شود و در این شبکه تداخل وجود ندارد، افزود: گاهی اوقات ساختمان‌های بلند مانع پوشش می‌شوند و خیابان‌های حکمت، بلوار شهید بهشتی و بوستان باهنر برخی از نقاط کور آنتن‌دهی تلفن همراه در نیشابور است.

مقیمی با اشاره به تخریب فونداسیون دکل bts در بوستان گل سرخ واقع در خیابان واعظی نیشابور، اظهار داشت: اگر مردم اجازه می‌دادند، ما در اسرع وقت دکل‌های مورد نظر را ایجاد می‌کردیم و مشکل ارتباطی مردم آن محله و محلات اطراف تا شعاع حداقل 500 متری برطرف می‌شد.

وی یادآور شد: مسئولیت مخابرات این است که متناسب با نیازهای مناطق دکل‌ها را در اراضی مخابرات، بعد ادارات و سپس فضای سبز شهرداری‌ها قرار دهد و بعد در جاهایی که امکانات مذکور وجود ندارد منازل را مد نظر قرار می‌دهد.

رئیس اداره مخابرات نیشابور با اشاره به مانع شدن روستاییان وزیریه در ارتباط با پوشش ندادن همراه اول در برخی نقاط محور نیشابور ـ مشهد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این مشکل وجود دارد و البته پاسخ این موضوع به مقامات استانی مربوط می‌شود ولی باید اشاره کنم که روستاییان وزیریه به بهانه اینکه امواج دکل bts برای گوسفندان‌مان ضرر دارد، مانع نصب دکل در اراضی روستا شدند.

انتهای پیام/70004/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول