اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار میرشکار:

دشمنان به دنبال حاضر نشدن مردم پای صندوق‌های رای هستند

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: دشمنان قصد دارند وضعیت داخلی کشور را بحرانی جلوه دهد و اقتدار بین‌المللی ایران را کمرنگ نشان دهند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.

دشمنان به دنبال حاضر نشدن مردم پای صندوق‌های رای هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سردار علیجان میرشکار پیش از ظهر امروز در مجمع بسیجیان شهرستان نور اظهار داشت: رمز عملیات حماسه سیاسی علی ابن ابیطالب است و با یا علی گفتن در 24 خرداد امسال هم حماسه‌ای دیگر مانند فتح خرمشهر را رقم خواهیم زد.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: دشمن، همان دشمن و با همان هدف است و تلاش و خواسته او عدم پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای انتخابات پیش رو هم برنامه دارد و تلاش می‌کند بی‌رغبتی و بی‌انگیزگی در بین مردم ایجاد کند.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: دشمنان قصد دارند وضعیت داخلی کشور را بحرانی جلوه دهد و اقتدار بین‌المللی ایران را کمرنگ نشان دهند تا مردم پای صندوق‌های رای حاضر نشوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: امروز صندوق‌های رای خاکریز ما است و همه ما وظیفه داریم ضمن حضور پرشور پای صندوق‌های رای، رغبت و امید در بین مردم ایجاد کنیم و اصلح‌تر را انتخاب کنیم.

میرشکار افزود: دشمن می‌خواهد کسی روی کار بیاید که وابسته به آنان باشد و ما باید معیارهایی را که رهبری اعلام فرمودند نظیر کارآمد در امور اجرایی، التزام به ولایت فقیه و قانون اساسی، دارای برنامه بودن و...را مدنظر قرار بدهیم و اصلح را انتخاب کنیم.

حمایت از بیداری اسلامی وظیفه نظام اسلامی است

وی تصریح کرد: خالی‌کردن پشت ‌سر نهضت‌های اسلامی و بیداری اسلامی، خالی‌کردن پشت‌سر اسلام و رهبری است.

این یادگار دفاع مقدس اذعان داشت: حمایت از نهضت‌های اسلامی، حمایت از خط فکری امام(ره) و ایجاد نظم نوین اسلامی مدنظر ایشان است.

میرشکار تصریح کرد: دولت بعدی وظیفه دارد انقلاب اسلامی را از نسل اول و دوم به نسل سوم منتقل کند، این نسل برای نسل چهارم استراتژیک است و انتقال ارزش‌های انقلاب به این نسل تا چند دهه انقلاب را بیمه می‌کند.

وی در پایان شعور سیاسی ملت در این برهه را 100 برابر بیشتر از سال 88 دانست و افزود: این ملت حماسه‌ای بالاتر از فتح خرمشهر خلق خواهد کرد و معیار انتخاب هم گوش به فرمان ولایت و نگاه به لبان رهبری است و معیارش را با گفتار ایشان می‌سنجند و از این گردنه هم به سلامت عبور می‌کنند.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول