اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان البرز:

6 مرکز بهزیستی در البرز به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان البرز از واگذاری شش مرکز بهزیستی به بخش خصوصی خبر داد.

6 مرکز بهزیستی در البرز به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مرتضی مکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه خدمات به افراد در این مراکز است.

وی ادامه داد: واگذاری این شش مرکز از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و با تدابیر اندیشیده شده این شش مرکز به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

این مسئول کاهش تصدی‌گری دولت، اجرای ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و ارائه خدمات بهتر به گروه‌های هدف را از جمله مهمترین دلایل این واگذاری‌ها عنوان کرد.

مکاریان با اشاره به این که این مراکز دولتی تحت پوشش به افراد حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار خواهد شد افزود: متقاضیان حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال می‌توانند آمادگی خود را برای این مهم اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا متقاضیان می‌توانند درخواست خود به اداره کل بهزیستی استان البرز به نشانی کرج - میدان طالقانی - بلوار تعاون - خیابان فرهنگ - معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی ارائه دهند.

مکاریان مجتمع و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست امام خمینی کرج، مجتمع و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست آزادی کرج، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اندیشه سبز کرج، مرکز مشاوره ژنتیک کرج، مجتمع توانبخشی فجر نظرآباد و مجتمع و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست ولیان در ساوجبلاغ را شش مرکزی عنوان کرد که واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول