اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی:

ظرفیت‌های بالایی در جامعه‌ خیران نسبت به بهزیستی وجود دارد

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: ظرفیت‌های بالایی در جامعه‌ خیران نسبت به بهزیستی وجود دارد که باید با اعتماد‌سازی، این افراد و نهادها را به سوی منافع مددجویان جذب کنیم.

ظرفیت‌های بالایی در جامعه‌ خیران نسبت به بهزیستی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تهمینه شکیب ظهر امروز در مراسم معارفه معاون جدید مشارکت‌های بهزیستی خراسان‌رضوی در سالن اجتماعات بهزیستی استان اظهار کرد: افرادی که یک عمر در این سازمان فعالیت کرده و با مددجویان همچون اعضای خانواده‌ خود ارتباط داشته‌اند به خوبی از وسعت و عمق بهزیستی آگاهی دارند. 

شکیب افزود: معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی، بیشترین ارتباط و تعامل را با بخش‌های مختلف سازمانی و با جامعه‌ هدف دارد زیرا در بهبود وضعیت تمام بخش‌های زیر نظارت سازمان نقش اساسی را بر عهده دارد.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌رضوی یادآور شد: باید با اطلاع‌رسانی درست نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیری بهزیستی، خدمات خیران به این بخش هدایت شود.

وی تصریح کرد: پیشگیری و درمان معتادان و اشتغال و زندگی پاک‌شدگان، از مهم‎ترین حوزه‌های این بخش است که می‌تواند با همت خیران، متحول شود.

مدیرکل بهزیستی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: همه اعضای خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری، بارها و بارها بر اصل شرکت مردم در انتخابات به عنوان یک فریضه تأکید کرده‌اند و طبیعی است که اعضای سازمان بهزیستی این فریضه را نصب‌العین دانسته و با حداکثر حضور در انتخابات پیش رو شرکت می‌کنند.

در ادامه فاطمه آراسته، معاون جدید مشارکت‌های مردمی بهزیستی نیز گفت: اگر خدا خیری را برای انسان بخواهد او را در مسیر خدمت به ضعفا قرار می‌دهد.

آراسته افزود: تمام نعمت‌ها و موفقیت‌هایی که در زندگی داشته‌ام را مدیون خدمت در بهزیستی می‌دانم.

وی تصریح کرد: کار بهزیستی به گونه‌ای است که هر گونه کوتاهی در کار، در هر مسؤولیتی که باشیم، به سرعت جامعه‌ هدف را متأثر می‌کند و تمام کارکنان و مسئولان بهزیستی باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

آراسته تأکید کرد: چون کار در بهزیستی مقدس است هر نیازی که داشته باشیم می‌توانیم با خلوص و ایمان در کار، آن را به دست بیاوریم زیرا خدا مستقیما به کار ما نظارت می‌کند بنا بر این دلیلی ندارد که در کارمان کوتاهی کنیم.

وی در ارتباط با جلب مشارکت‌های مردمی گفت: ظرفیت‌های بالایی در جامعه‌ خیران نسبت به بهزیستی وجود دارد که باید با اعتماد‌سازی، این افراد و نهادها را به سوی منافع مددجویان جذب کنیم.

انتهای پیام/70003/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول