اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ویژه رئیس جمهور:

5 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های مهر ماندگار اصفهان اختصاص یافته است

مشاور ویژه رئیس جمهور گفت: تا کنون 5 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های مهر ماندگار استان اصفهان اختصاص یافته است.

5 هزار میلیارد تومان به پروژه‌های مهر ماندگار اصفهان اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی اکبر محرابیان در جلسه ستاد طرح‌های مهر ماندگار استان اصفهان با اشاره به  54 طرح کلان ملی در استان اصفهان اظهار کرد: این طرح‌های کلان با سرمایه‌گذاری به نرخ سنوات و بیش از 5 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های استان اصفهان انتظارات اجتماعی ویژه‌ای ایجاد کرد، افزود: پروژه‌های در حوزه آب تقریبا رو به اتمام است و تعدادی از طرح‌ها در آستانه تکمیل راه‌اندازی و نیاز آب استان را در بخش شرب، صنعت و کشاورزی تامین می‌کند.

مشاور ویژه رئیس جمهور در بخش بهداشت و درمان با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌ها علوم پزشکی و برخی با مشارکت راه و شهرسازی در حال اجرا است، تصریح کرد: زمان بندی خوبی در تکمیل آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی، صنعت، نفت، ورزش و قطار شهری اصفهان پروژه داریم، گفت: قطار شهری آرزوی دیرینه مردم اصفهان بوده که دولت نهم و دهم انجام دهد و نوید می‌دهیم که در مرحله راه‌اندازی است.

محرابیان اضافه کرد: 11 کیلومتر با 10 ایستگاه آماده بهره‌برداری است که امید داریم با ورود نخستین سری واگن‌ها راه‌اندازی شود.

وی گفت: در نمای کلی طرح‌های استان اصفهان تمام است و ظرفیت این را دارد که در این دوره تمام شود.

مشاور ویژه رئیس جمهور ادامه داد: در بازدید از کارگاه ورزشگاه نقش جهان زمان بندی انجام شد که طرح قطار شهری و مردم اصفهان آن را تمام کنند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان چهار بیمارستان داریم که بیمارستان خمینی شهر پایین‌ترین پیشرفت را داشته است که قرار شد علاوه بر اعتبارات به صورت صددرصد سه میلیارد دیگر هم تخصیص داده شود.

محرابیان افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی موظف است که تا 15 مرداد این بیمارستان را تجهیز کنند تا صددرصد به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: برای بیمارستان دهاقان، چادگان و کلیشاد حداکثر یک ماه زمان در نظر گرفتیم که پروژه‌ها تکمیل و عملیات اجرایی انجام شود .

مشاور ویژه رئیس جمهور با تاکید به اینکه باید سرعت کار بیمارستان خمینی شهر سه برابر شود، افزود: در سال 91 اعتبارات خوبی داده شده که بقیه اعتبارت نیز برای  راه و شهرسازی، کلیشاد، دهاقان و چادگان داده می‌شود.

انتهای پیام/63012/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول