اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

اکثر پروژه‌های مهر ماندگار دولت معطل مانده است

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر پروژه‌های مهر ماندگار دولت در خراسان شمالی معطل مانده است.

اکثر پروژه‌های مهر ماندگار دولت معطل مانده است

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه طبق اعلام دولت 34 پروژه در خراسان شمالی جزو طرح‌های مهر دولت قرار گرفته است تصریح کرد: از این تعداد صرفاً چند طرح چون آب‌رسانی به بجنورد، سد گلول شیروان، ساختمان اداره کل زندان‌ها و ثبت احوال آماده شده است.

وی گفت: این در حالی است که بنا به وعده مسئولان مقرر بوده 34 پروژه نیمه تمام و بزرگ استان تا خردادماه امسال تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

ثروتی طرح توسعه فرودگاه بجنورد، باند دوم محور بجنورد ـ جنگل گلستان، ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد، راه آهن اسفراین ـ جوین، را از طرح‌های قابل توجه مهر ماندگار خراسان شمالی برشمرد و افزود: این پروژه‌ها اکنون به حالت نیمه تمام مانده است.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: این در حالی است که این طرح طی چندین سری مورد بازدید دستیار رئیس جمهور قرار گرفته و برای تکمیل آن‌ها اعتباراتی پیش بینی که تحقق نیافته است.

به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی پیش از این با اشاره به 34 پروژه مهر ماندگار در استان گفته بود: هشت پروژه مهر ماندگار در استان پیشرفت 90 تا 100 درصد، شش پروژه پیشرفت فیزیکی 70 تا 90 درصد و سه پروژه بین 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گفته  عطا الله قادری بقیه پروژه‌های مهر ماندگار در استان کمتر از 50 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش فارس، خراسان شمالی با 28 هزار کیلومتر مربع وسعت، هشت شهرستان، دارای 867 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول