اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل اعلام کرد

ثبت‌نام 19 هزار و 800 داوطلب در آزمون استخدامی

استاندار اردبیل گفت: بیش از 19 هزار و 800 داوطلب برای آزمون استخدامی در دستگاه‌های دولتی استان اردبیل ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 19 هزار و 800 داوطلب در آزمون استخدامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی در اردبیل اظهار داشت: به دلیل تقارن با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان که قرار بود به طور متمرکز در تاریخ دهم خرداد انجام شود به روز جمعه 17 خرداد موکول شد.

وی تصریح کرد: پیرو هماهنگی به عمل آمده سازمان سنجش آموزش کشور متولی برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی استان اردبیل است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور بیش از 19 هزار و 800 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان بیش از هشت هزار و 700 نفر را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی بیان کرد: تقویت بدنه دستگاه‌های اجرایی با بسترسازی برای جذب نیروهای متخصص و متعهد از دغدغه‌های اصلی ما است.

رئیس شورای اداری استان یادآور شد: هم اینک حدود دو هزار پست از پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی استان خالی است که جذب نیروهای جدید از طریق آزمون موصوف علاوه بر کمک به کاهش تعداد بیکاران در ارتقای خدمت‌رسانی ادارات نیز مؤثر است.

نیکزاد ادامه داد: بعد از اتمام این دوره استخدامی تلاش می‌کنیم تا با اخذ مجوزهای لازم و متناسب با پست‌های خالی ادارات زمینه استخدام تعداد دیگری از داوطلبان در دوره‌های بعدی فراهم شود.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه شائبه احتمالی و با این هدف که آزمون یاد شده به بهترین و صحیح‌ترین شکل برگزار شود، این فرآیند را به سازمان سنجش آموزش کشور محول کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: داوطلبان پس از رقابت در آزمون استخدامی در مصاحبه حضوری و گزینش نهایی مورد ارزیابی قرار گرفته تا زمینه برای آغاز فعالیت کاری و جذب آنها به ادارات فراهم آید.

فضایل عزیزی تصریح کرد: اطلاعات لازم برای دریافت کارت آزمون، مواد امتحانی و نحوه شرکت در آزمون در سایت استانداری قابل رؤیت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اولین مرحله گزینش در آزمون استخدامی گزینش علمی و معلوماتی داوطلبان است که از طریق آزمون سازمان سنجش انجام می‌شود.

انتهای پیام/62008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول