اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کردستان تنها استانی است که آزمون استخدامی برگزار کرد

استاندار کردستان گفت: در کردستان به عنوان تنها استان کشور آزمون استخدامی برگزار شود و در آینده‌ای نزدیک پذیرفته‌شدگان استخدام می‌شوند.

کردستان تنها استانی است که آزمون استخدامی برگزار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج اظهار کرد: بیشتر جوانانی که در خیابان‌ها پرسه می‌زنند از تحصیلکردگان بیکار هستند که باید به فکر آنها باشیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: بنده تنها استانداری هستم که برای جذب جوانان تحصیلکرده بومی استان آزمون استخدامی را برگزار کردم که با تصحیح اوراق آزمون، در آینده‌ای نزدیک وضعیت افراد استخدامی مشخص می‌شود.

وی در ادامه به روند اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری در استان کردستان اشاره و تصریح کرد: برخی‌ها آمارهای غلط می‌دهند اما شماها بنویسید 95 درصد این مصوبات اجرایی شده است.

شهبازی عنوان کرد: یک سایتی اعلام کرده که 7 میلیارد دلار اعتبار به طرح‌های کشاورزی کردستان اختصاص یافته است در صورتی که این رقم 320 میلیارد تومان است.

وی همچنین گفت: مبادلات مرزی در اوایل دولت نهم 250 میلیون دلار بود که اکنون این میزان به بیش از 5 میلیارد دلار افزایش یافته است و این در اقتصاد استان تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار کردستان با انتقاد از روند کند احداث پل مرزی باشماق مریوان انتقاد کرد و خواستار احداث و بهره‌برداری از آن تا پایان ماه جاری شد.

شهبازی همچنین ادامه داد: گمرک، شرکت نفت و مرزبانی هم به دلیل جلوگیری از طولانی شدن صف خودروها در مرز رسمی باشماق، اقدامات صدور کالا را در کمترین زمان انجام دهند.

وی گفت: در زمان‌هایی که صف‌ها طولانی می‌شود می‌توان به صورت موردی زمینه تسهیل آنان را فراهم کرد و از برخی موارد گذشت تا صادرکنندگان در جریان این طولانی شدن صف متضرر نشوند.

استاندار کردستان در پایان افزود: باید به بخش خصوصی اعتماد کرد چرا که در حقیقت اعتماد کردن بسیاری از مشکلات را حل کرده و روند صادرات تسهیل می‌یابد.

انتهای پیام/79001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول