اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان فدراسیون! فرصت‌های یارگیری برای ذوب‌آهن در حال سوختن است

ابراهیمی: حقوق ذوب‌آهن در حال تضییع شدن است/ ذوب‌آهن در حال ذوب فرصت‌ها

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: فرصت نقل و انتقالات برای تیم ما از بین می‌رود، مسئولان به داد تیم ما برسند.

ابراهیمی: حقوق ذوب‌آهن در حال تضییع شدن است/ ذوب‌آهن در حال ذوب فرصت‌ها

خسرو ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر تیم ما مشغول انجام دادن تمریناتش است اما این مدل تمرین کردن در وضعیت بلاتکلیفی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی فرسوده می‌کند و منجر به آسیب دیدن تیم می‌شود.

وی تصریح کرد: در حالی که سایر تیم‌ها در استراحت به سر می‌برند بازیکنان ما مجبور به تمرین کردن هستند و تمام این مشکلات تنها به برنامه‌ریزی غلط فدراسیون در مورد 16 تیمی اعلام کردن لیگ و عدم اعلام تصمیم قاطع در مورد پرونده تبانی لیگ یک باز می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به فصل نقل و انتقالات ادامه داد: طبق قوانین فیفا فدراسیون فوتبال حق نداشت زمان اجرای این فصل را یک هفته پیش از آنکه لیگ به اتمام برسد اعلام کند و با این روند ما نمی‌توانیم بازیکنی را بگیریم و بازیکنانمان هم به فکر جدایی از ذوب‌آهن می‌افتند.

وی با بیان اینکه امیدواریم فدراسیون فوتبال چشمش را روی حقیقت باز کند افزود: حقوق ذوب‌آهن ضایع شده چراکه تمام باشگاه‌ها در حال یارگیری هستند و ما در حال از دست دادن فرصت هستیم و در این میان هیچ فردی هم وجود ندارد که به داد تیم ما برسد.

ابراهیمی با بیان اینکه رئیس فراکسیون ورزش مجلس طی نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال زده خواستار برگزاری لیگ با 18 تیم شده افزود: حتی مردم شهرهای آبادان و هرمزگان نیز طی طوماری که نوشته‌اند در خواست خود را با برگزاری این تعداد تیم در لیگ اعلام کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: قانونی نادرست را در مورد عدم کمک‌ کارخانه‌های دولتی به تیم‌های تحت پوشش خود گذاشتند و حالا هم که این قانون را گذاشته‌اند باید به ما هم فرصت داده شود تا از این بحران تغییر قانون خارج شویم‌.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شایعاتی مطرح شده که کفاشیان در انتظار تعطیلی برنامه 90 بوده تا لیگ را 18 تیمی اعلام کند افزود: فدراسیون که نباید تصمیماتش را منطبق بر یک برنامه خاص بگیرد من نمی‌دانم این شایعه درست است یا نه، اما در صورتی‌که صحیح باشد جای تاسف برای استقلال فدراسیون وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: فرصت نقل و انتقالات از 21 اردیبهشت آغاز شده و تا 15 تیر ادامه دارد و در این میان از تمام مسئولان فدراسیون درخواست داریم هرچه سریع تکلیف تیم ما را معلوم کنند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول