اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملوان تیم ریشه‌دار و بزرگی است

سینا عشوری: بازیکن آزادم/ تمام فکرم ماندن ذوب‌آهن است

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم اما تمام فکرم ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر و انجام بازی‌های خوب است.

سینا عشوری: بازیکن آزادم/ تمام فکرم ماندن ذوب‌آهن است

سینا عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با انجام یک بازی خوب برابر نفت آبادان برد روحیه‌بخشی را برابر این تیم به دست آوردیم و آماده دیدار با ملوان در هفته پایانی لیگ برتر هستیم.

وی با اشاره به برد شش بر صفر تیمش برابر نفت تصریح کرد: در تمام دیدار‌ها ذوب آهن به همین شکل بازی می‌کرد ولی توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد اما در بازی با تیم آبادانی با کم شدن استرسمان موقعیت‌هایمان درون دروازه قرار گرفت که سبب شد نتیجه بسیار خوبی را رقم بزنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه به بازی تیمش برابر ملوان اشاره کرد و افزود: تیم شمالی تیم ریشه‌دار و بزرگی است که هم از بازیکنان جوان در ترکیب خود سود می‌برد هم از بازیکنان با تجربه، اما ممکن است به دلیل اینکه جایگاهشان در جدول رده‌بندی مشخص است با انگیزه بالایی مقابل تیم ما قرار نگیرند، هر چند به دلیل اینکه در خانه خودشان و مقابل هوادارانشان بازی می‌کنند خود به خود انگیزه به آنان تزریق می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت قراردادتان با ذوب‌آهن به چه شکل است تاکید کرد: در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شوم اما هیچ فکری راجع به ادامه کارم با ذوب‌آهن نکرده‌ام و تمام فکر و ذهنم معطوف به بازی‌های باقیمانده تیمم در لیگ است.

عشوری اضافه کرد: بازی‌های پلی‌آف نیز شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت چون با تیم‌های دسته یکی بازی داریم کار آسانی داریم.

وی گفت: تیم شایسته‌ای بودیم و نباید کارمان به اینجا کشیده می‌شد اما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم ذوب‌آهن را در لیگ حفظ کنیم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول