اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چند روز تعطیلی

تمرینات ذوب‌آهن برای پلی‌آف از سر گرفته شد

پس از چند روز تعطیلی، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر دیروز از سر گرفته شد.

تمرینات ذوب‌آهن برای پلی‌آف از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم ذوب‌آهن که در رده چهاردهم جدول رده‌بندی جای گرفته است، باید برای بقا در مرحله پلی‌آف به دیدار یکی از تیم‌های دسته یکی برود.

با نظر کادر فنی تیم ذوب‌آهن پس از دیدار این تیم با ملوان بندر انزلی که با برد یک بر صفر تیم اصفهانی همراه بود، ذوبی‌ها چند روز استراحت کرده و از دیروز تمرینات این تیم از سر گرفته شد.

با توجه به مطرح شدن بحث تبانی هنوز تکلیف تیم دسته یکی که قرار است با ذوب‌آهن دیدار کند، مشخص نشده و از این رو این تیم حریف پیش روی خود را نمی‌شناسد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: انتظار داریم فدراسیون هر چه زودتر تکلیف دیار پلی‌آف را مشخص کند.

محسن کرباسچی ادامه داد: فصل نقل و انتقالات فوتبال آغاز شده و امیدواریم فدراسیون هر چه سریع‌تر تکلیف دیدار مرحله پلی‌آف را مشخص کند تکلیف تیم ما نیز معلوم شود.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن با دو بردی که در هفته پایانی لیگ برتر به دست آورد، توانست از خطر سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کند.

انتهای پیام/63006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول