اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

ذوب‌آهن پرچم سقوط را به آلومینیم تحویل داد

نتایج هفته سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال به گونه‌ای رقم خورد تا ذوب‌آهن برای بقا در لیگ برتر امیدواری بیشتری پیدا کرده و پرچم سقوط را به دست تیم آلومینیم بدهد.

ذوب‌آهن پرچم سقوط را به آلومینیم تحویل داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ذوب‌آهن برای اینکه شانس بقا در لیگ برتر را پیدا کند، نیاز به رقم خوردن دو رویداد داشت؛ نخست اینکه برابر تیم صنعت نفت آبادان به پیروزی برسد و دوم اینکه تیم آلومینیم برابر حریفش شکست بخورد.

هر دو این اتفاق در هفته سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال به وقوع پیوست و تیم ذوب‌آهن با نتیجه پر گل شش بر صفر برابر تیم صنعت نفت آبادان به برتری دست پیدا کرد.

از سوی دیگر تیم آلومینیم هرمزگان نیز برابر تیم تراکتورسازی تبریز متحمل شکست دو بر یک شد تا در نتیجه پیروزی ذوبی‌ها جلوه بیشتری پیدا کند.

شاگردان فرهاد کاظمی با این برد 35 امتیازی شده و به رده چهاردهم جدول رده‌بندی صعود کردند تا نسبت به حریف هرمزگانی شانس بیشتری برای راهیابی به مرحله پلی‌آف و بقا در لیگ برتر داشته باشد.

ذوب‌آهن اگر فاصله امتیازی به دست آمده با تیم آلومینیم را حفظ کند و هفته پایانی لیگ برتر را با رتبه چهاردهمی به پایان برساند، به مصاف یک تیم دسته یکی رفته و با واسطه سهمیه حضور در لیگ برتر سیزدهم را به دست خواهد آورد.

ذوبی‌ها باید قدر موقعیت به دست آمده را دانسته و اجازه ندهند در هفته پایانی نتیجه‌ای رقم بخورد که حسرت بی پایانی را برای فوتبال دیار زاینده رود به همراه داشته باشد.

ذوب‌آهن از ابتدای نیم فصل دوم فرصت داشت تا مانع از کشیدن شدن وضعیتش به شرایط بحرانی کنونی شود اما با امتیاز از دست دادن‌های زیاد در هفته ما قبل پایانی لیگ در هول و ولای ماندن و سقوط به سر می‌برد، از این رو نباید در هفته پیش رو تنها شانس باقی مانده‌اش را به حراج بگذارد.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول