اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان خبر داد

برگزاری همایش ملی تمدن اسلامی در خراسان شمالی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با همکاری اساتید دانشگاه و حوزه و نهادهای نمایندگی ولی فقیه همایش ملی تمدن اسلامی با هشت کارگروه مربوط به سخنان مقام معظم رهبری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی تمدن اسلامی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌ سردار روح‌الله نوری پیش از ظهر امروز در مجمع سالانه بسیج استان کرمان اظهار کرد: مجمع عالی بسیج استان کرمان در سال 91 تشکیل شده و در انتخابات مجمع، نماینده ولی‌فقیه در استان به عنوان رئیس، فرمانده سپاه استان به عنوان نایب رئیس اول و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان به عنوان نایب رئیس دوم مجمع انتخاب شده‌اند.

وی افزود: گزارش اقدامات و فعالیت‌های مختلف مجمع عالی بسیج استان کرمان مرتب به رئیس مجمع ارائه شده و شورای بسیج 22 گانه نواحی و شورای بسیج 17 گانه اقشاری را در استان کرمان تشکیل داده‌ایم.

نوری تصریح کرد: ‌کارگروه‌های تخصصی بسیج تشکیل و در 45 روز گذشته 13 کارگروه تخصصی با اقشار بسیج در موضوع‌های مختلف برگزار شده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد کرده‌ایم با همکاری اساتید دانشگاه و حوزه و نهادهای نمایندگی ولی فقیه همایش ملی تمدن اسلامی با هشت کارگروه مربوط به سخنان مقام معظم رهبری در خراسان شمالی را برگزار کنیم.

نوری افزود: این همایش ملی در مهر ماه امسال برگزار می‌شود و سایت همایش راه‌‌اندازی و تاکنون بیش از 600 هزار نفر به آن مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بیش از 200 نفر برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده و 80 درصد مقالات در سطح کارشناسی ارشد به بالا بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در زمینه اقتصاد مقاومتی همایش‌های مختلفی با همکاری اساتید دانشگاه‌ها برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش عفاف و حجاب، همایش‌های مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن با همکاری نیروی انتظامی و ... از دیگر فعالیت‌های مجمع بسیج استان کرمان است.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول