اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد کرمانشاه:

هدف وهابیت تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: وهابیت بنده قدرت‌های استکباری بوده و در غفلت کامل به‌سر می‌برد و هدفش ایجاد تفرقه بین اهل سنت و تشیع است.

هدف وهابیت تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی است

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی امروز در حاشیه نشست بررسی ابعاد شخصیتی حجربن عدی که در دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: تخریب قبور صحابه پیامبر و جعفر طیار توسط وهابیت، ما را به این نتیجه می‌رساند که در پشت این جریانات، قدرت‌هایی چون آمریکا و اسرائیل پنهان است.

وی اظهار داشت: ماهیت دین، ماهیت انبساطی است و از ویژگی تأملی و تکاملی برخوردار است و پیامبران برگزیده شده‌اند تا بشر را به سمت خیر راهنمایی کنند.

قدرتی اظهار داشت: انبیاء آمده‌اند تا این مسیر تکاملی را به شکلی نشان دهند تا با قرار دادن مردم در مسیر، تعالی آنان را به دریای معنا برسانند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمانشاه خاطر نشان کرد: امام محمد غزالی در آثار خود آورده چگونه است عده‌ای که مدعی دفاع از صحابه پیامبر (ص) هستند، دست به چنین جنایاتی می‌زنند و دفاع مولوی شاعر پارسی‌گوی ایران زمین از امام علی (ع)، نگاهی کامل و سالم و برگرفته از سیرت نبوی است.

وی تصریح کرد: هیچ‌گاه پذیرفتنی نیست شخصی به‌منظور دفاع از آیین و دین دست به انقباض و گرفتگی و تردد اندیشه‌ها بزند و بسیاری از کج‌روی‌ها در جامعه امروزی، توسط افرادی سودجو انجام می‌شود.

قدرتی اعلام کرد:چنین افرادی که بنده قدرت‌های استکباری هستند در غفلت کامل به‌سر می‌برند و هدف چنین رژیم‌هایی، تنها ایجاد تفرقه بین اهل سنت و تشیع است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه مسلمانان در برابر چنین جریانات و جنایت‌هایی همان کاری است که حجربن عدی در موضع‌گیری ولایت انجام داده است، گفت: مقابله از نوع جنگ نرم‌افزاری و هوشمند بهترین راه برای این تهاجمات است.   

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول