اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه خرم‌آباد:

وهابیت تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی شده است

امام‌ جمعه خرم‌‌آباد گفت: امروز وهابیت تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی و انگلیس شده است.

وهابیت تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید ‌احمد میرعمادی در نماز ‌جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن دعوت همه اقشار مختلف مردم در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: خلق حماسه سیاسی با حضور تک تک مردم محقق می‌شود.

وی افزود: انتخابات نشان ‌دهنده شعور سیاسی بالای مردم است.

میرعمادی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول 34 سال گذشته انتخاباتی متعدد داشته‌اند اما انتظار رهبری امسال خلق حماسه سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: خلق حماسه سیاسی با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و با رقابت سالم بدون مأیوس کردن مردم محقق می‌شود.

میرعمادی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار است.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی شورای نگهبان صلاحیت نامزدها را بر عهده دارد این شورای نگهبان مورد تایید امام و رهبری بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در سخنان مقام معظم رهبری بیش از سه بار طی روزهای گذشته شورای نگهبان را تائید کرده است.

میرعمادی خاطر نشان کرد: اگر کسانی از نامزدهای ریاست‌جمهوری از طرف شورای نگهبان رد صلاحیت شوند معنایش این است که این افراد برای ریاست‌جمهوری صلاح نیست باشند اما می‌توانند در مسئولیت‌های دیگر انجام وظیفه کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: همه باید بدانند تنها مرجعی که می‌تواند صلاحیت نامزدها را برای ریاست‌جمهوری احراز کند شورای نگهبان است.

وی تصریح کرد: کاندیدای ریاست‌جمهوری باید به این نکته مهم ملتزم شوند.

میرعمادی با بیان اینکه نامزدهای ریاست‌جمهوری باید به قانون اساسی ملتزم باشند گفت: این افراد باید اصول قانون اساسی را بپذیرند زیرا برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک افتخار است.

میرعمادی در ادامه به هتک حرمت صحابی پیامبر حجر‌بن عدی اشاره کرد و گفت: خبر نبش قبر حجر‌بن‌ عدی احساسات همه مسلمانان را جریحه‌دار کرد.

وی ضمن تسلیت به همه مسلمانان جهان خاطرنشان کرد: تخریب قبور، اهانت به جسد مؤمن در هیچ دین، مذهب و آیینی مجاز نشده است و همه آنها این حرکت را زشت می‌دانند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: بی‌احترامی کردن نسبت به جسد مرده کار حرامی است چه برسد به توهین حجر‌بن عدی که موجب احترام همه مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این کار توسط گروه وهابیت با حمایت انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: گروه وهابیت توسط استعمار انگلیس برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی درست شده و دست به این کارها می‌زنند.

وی افزود: امروز وهابیت تبدیل به پایگاه رژیم صهیونیستی و انگلیس شده است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: سالم بودن جنازه حجر‌بن عدی یک معجزه بوده که وهابیت باید درس عبرت بگیرند.

میرعمادی اظهار داشت: هدف وهابیت از تخریب قبر حجر‌بن عدی چیزی جزء به راه‌انداختن اختلاف بین مسلمانان نبوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند عاملان این جنایات ابزار دست سازمان‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس قرار گرفته‌اند اما باید هوشیار باشند که با آنها از سوی مسلمانان برخورد جدی می‌شود.

میرعمادی گفت: از مجامع بین المللی می‌خواهیم این جنایات را محکوم کند.

وی افزود: از رژیم عربستان، قطر، ترکیه، آمریکا و انگلیس می‌خواهیم که به این تروریست‌ها کمک نکنند زیرا این یک جنایت دردناک بوده و اگر ادامه پیدا کند سبب ریشه‌کنی همه استکبار توسط مسلمانان می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه بهار اهل دل است و در این ماه اهل دل و اهل عرفان آغاز سالشان را ماه رجب قرار می‌دهند.

میرعمادی اظهار داشت: ماه رجب ماه پرخیر و برکت است که در این ماه روضه و استغفار بسیار سفارش شده است.

وی در ادامه به سالروز شهادت امام هادی اشاره کرد و گفت: بهترین کاری که در سالروز شهادت امام هادی می‌توان انجام دهید خواندن زیارت جامعه کبیره است زیرا این زیارت یک دوره درس امام شناسی است.

امام جمعه خرم‌آباد به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزا محمد شیرازی در سال 1270 هجری شمسی اشاره کرد و گفت: این مسئله در تاریخ ایران اسلامی یک مناسبت مهمی است که قدرت مرجعیت را اثبات می‌کند.

وی افزود: این مسئله مبارزات علما بر علیه استکبار را به اثبات می‌رساند.

لازم به ذکر است در پایان نماز جمعه امروز نمازگزاران در یک راهپیمایی با شکوه هتک حرمت حجر‌بن عدی را توسط وهابیون محکوم کرده‌اند.

انتهای پیام/2304/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول