اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه‏ مشترک دانشگاهیان شرق استان تهران

پایان حکومت ننگین و سراسر جهل وهابیت نزدیک است

دانشگاهیان شرق استان تهران در محکومیت هتک حرمت به بارگاه حجربن عدی، صحابی رسول گرامی اسلام در بیانیه‏ای مشترک تاکید کردند: پایان حکومت ننگین و سراسر جهل وهابیت نزدیک است.

پایان حکومت ننگین و سراسر جهل وهابیت نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در این بیانیه آمده است: خوی یزیدصفت و شمرمنشانه آمریکا، اسرائیل و عمال کوردل و مزدور آنان به حدی از وقاحت و بی‏شرمی رسیده که از تعدی و جسارت به حریم بارگاه صحابی جلیل‏القدر رسول مکرم اسلام و حضرت امیرالمومنین علی (ع)، حجربن عدی ترسی به دل راه نداده و حتی مواجهه با پیکر سالم آن یار وفادار رسول خدا، آنان را برای لحظه‏ای به خود نیاورد تا بر جهانیان حقیقت وجودی خویش را بیش از پیش نمایان سازند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: البته شکی نیست که در دستگاه قدرت و جلال آن یکتای هستی‏بخش، کسی را یاری فرار از عقوبت نیست و به فضل قادر متعال چنانکه در مصحف شریف مکرر وعده داده شده است، عذابی سخت برایشان نازل خواهد شد.

این بیانیه می‏افزاید: ما جامعه دانشگاهی شهرستان دماوند همراه و همدل با شیعیان در سراسر جهان ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت صحابی رسول گرانقدر اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام علی (ع)، حجربن عدی به آمریکا، اسرائیل و دست‏نشانده‏های آنان در منطقه از جمله وهابی‏های پرورش‏یافته در آغوش غرب که مولود نامبارک استعمارگران غرب هستند، در این زمینه هشدار می‏دهیم.

این بیانیه تصریح می‌کند: وهابیون درصدد خدشه‏دار کردن چهره زیبای اسلام برآمده‏اند و ما اعلام می‏داریم که پایان حکومت ننگین و سراسر جهل شما نزدیک است و با ظهور حضرت حجت (عج)، آثاری از شما که جز کینه و عداوت با اسلام و انسانیت چیزی نمی‏شناسید، باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول