اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مدیران ناتوان جای خود را به دلسوزان بدهند

استاندار کرمانشاه گفت: از مدیری که با صداقت و سلامت کار کند و توانمندی داشته باشد حمایت می‌کنیم و مدیری که به فکر خدمت‌ کردن نباشد باید جای خود را به مدیر دلسوز بدهد.

مدیران ناتوان جای خود را به دلسوزان بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد ظهر امروز در نخستین همایش استانی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: منابع انسانی و امکانات 2 موضوع مهم در مقوله روابط عمومی است.

دمیاد ادامه داد: باید بر مبنای ساختار صحیح اصول ایدئولوژیک برنامه‌ریزی صورت گیرد و ارائه مطلب انجام شود و روابط عمومی‌ها در دنیا بر اساس نگرش حکومت‌ها رابطه عمومی ایجاد می‌کنند.

وی روابط عمومی را پل ارتباطی بین حکومت‌ها و عموم جامعه عنوان کرد و بر دقت و سلامت در اطلاع‌رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: امروزه امکانات و ابزار در سرعت کار تاثیرگذار است، اما آن‌چه به کار زیبایی می‌دهد، تفکراتی است که پشت برنامه‌ریزی‌ها وجود دارد.

*مدیران باید با رسانه‌ها همکاری صمیمانه داشته باشند

دمیاد تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید از ثناگویی پرهیز کنند و درخواست‌های مردم را به‌صورت شفاف به مدیر انتقال دهند تا به پویایی مجموعه کمک کرده و پلی بین اجتماع و مدیران باشند.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: به مدیران تاکید کرده‌ام که پاسخ‌گو باشند و این به ‌معنای پاسخ‌گویی مناسب به مردم است همچنین مدیران باید با رسانه‌ها همکاری صمیمانه داشته باشند.

دمیاد اظهار داشت: مردم باید به‌صورت مستمر در جریان خدمات نظام قرار گیرند.

وی تصریح کرد: از لحظه ورود به کرمانشاه قول دادم از همان روز نخست، کار را شروع کنم و تلاش کردیم فرهنگ تغییرات گسترده در عرصه مدیریتی را در این استان تغییر دهیم.

دمیاد با اشاره به اینکه استان کرمانشاه، دومین استان بیکار کشور است، گفت: کرمانشاه به‌دلیل شرایطی که در دوران دفاع مقدس داشت، نتوانست یک‌سری از خدمات را دریافت کند.

*کرمانشاه جایی برای مدیران ناسالم ندارد

وی تاکید کرد: ما از مدیری که با صداقت و سلامت کار کند و توانمندی داشته باشد حمایت می‌کنیم و مدیری که به فکر خدمت‌ کردن نباشد باید جای خود را به مدیر دلسوز بدهد. در شهر آپارتمانی ساخته شده که موارد غیرقانونی در ساخت آن وجود دارد و مدیرانی را به‌خاطر این موضوع عزل کردم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در مقطعی استانداری کرمانشاه به من سپرده شد که اعتبارات شرایط خوبی نداشت و ما اعتبارات را مدیریت کردیم تا در جایی که لازم است، هزینه شود.

به گفته دمیاد برنامه‌ریزی برای پروژه‌های تعطیل شده صورت گرفته و مشکلات مرزهای رسمی، سدها، منابع آبی و استفاده بهینه از آن‌ها و بخش کشاورزی با تلاش و پی‌گیری حل شده است.

وی با تاکید بر بومی بودن پیمان‌کاران ادامه داد: با تلاش نمایندگان مردم در خانه ملت اقداماتی برای رفع مشکل پروژه پالایشگاه آناهیتا صورت گرفته است.

دمیاد به موضوعاتی همچون بهبود شرایط کوله‌بری، رفع مشکل استخدامی 1055 نفر و تسریع روند اجرایی پروژه‌های حوزه نفت که از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری بوده‌اند اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: حوزه خبری در استان کرمانشاه نباید در موضع تقابلی باشد و روابط عمومی نیز نباید گزینشی کار کند.

*باید برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم

دمیاد با تاکید بر حفظ صمیمیت در ارتباطات، افزود: انتخابات یک منشور اخلاقی دارد و باید بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری عمل کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خرداد ماه سال‌جاری ابراز داشت: قانون، ملاک عمل است و هر فردی را مردم انتخاب کنند، قابل احترام است.

دمیاد با تاکید بر نهادینه‌ شدن امانت‌داری، سلامت و صداقت، افزود: البته در گذشته هم این موضوعات رعایت شده و معیار قانونی فصل‌الخطاب است.

وی عنوان کرد: نباید افرادی که قدرت دارند، از کسی حمایت کنند. یک عده می‌گویند اراده مردم، اما از آن فردی حمایت می‌کنند که خود در نظر دارند.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: باید برای برگزاری باشکوه انتخابات تلاش کنیم تا تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/2700/و40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول