اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بهره‌برداری از بزرگراه امام علی (ع)

احجام «اسماء متبرکه» در بزرگراه امام علی (ع) نصب شد

قائم مقام شهردار منطقه 20 از آماده سازی و نصب احجام مذهبی اسماء متبرکه در مسیر شش کیلومتری بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 20 خبر داد.

احجام «اسماء متبرکه» در بزرگراه امام علی (ع) نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ اصغر عطائی امروز در جمع خبرنگاران از آماده سازی و نصب احجام مذهبی اسماء متبرکه در مسیر شش کیلومتری بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 20 خبر داد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به نصب احجام مذهبی «علی ای همای رحمت» و «یا قائم آل محمد (ص)» در مسیر تازه احداث شده بزرگراه امام علی (ع) در منطقه بیست گفت: مسیر 6.2 کیلومتری امتداد بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه که شامل دو قطعه از دولت‌آباد تا بزرگراه شهید کریمی و از پل شهید آوینی تا بزرگراه شهید تندگویان است کاملا آماده سازی شده و هم‌زمان با افتتاح این مسیر در سوم خرداد پذیرای شهروندان خواهد بود.

عطائی به نصب میله پرچم 60 متری و اهتزاز پرچم ایران به مساحت 242 مترمربع اشاره کرد و افزود: آذین‌بندی، پاکسازی نماهای شهری، رنگ آمیزی جداول و تبلیغات محیطی مناسب با میلاد حضرت علی (ع) از اقداماتی است که در مسیر مورد اشاره انجام شده است.

وی در پایان یادآور شد: احداث فضای سبز، چمن‌کاری، کاشت نهال و درختچه‌های گل‌دار با رعایت سازگاری گیاهان با محیط در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) نیز انجام و فضای با طراوتی در این مسیر ایجاد شده است.

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول