اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران:

پروژه بزرگراهی حرم تا حرم آماده بهره‌برداری است

شهردار منطقه 20 تهران گفت: عملیات عمرانی پروژه بزرگراهی حرم تا حرم به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

پروژه بزرگراهی حرم تا حرم آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه بزرگراهی حرم تا حرم به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه بزرگراهی حرم تا حرم به‌ طول 3 کیلومتر که به عنوان فاز نهایی بزرگراه امام علی (ع) نیز محسوب می‌شود آماده بهره‌برداری است و همزمان با افتتاح سراسری این بزرگراه زیر بار ترافیکی می‌رود.

شهردار منطقه 20 تهران سهولت دسترسی به حرم امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) را از اهداف مهم پروژه بزرگراهی حرم تا حرم برشمرد و خاطرنشان کرد: تقاطع‌های غیرهمسطح این بزرگراه در ابتدا و انتهای مسیر به عرض 43 و 32 متر احداث شده است که نخستین تقاطع بعد از پل شهید آوینی با عنوان پل مترو بوده و دومین پل نیز در انتهای بزرگراه با سه دهنه به بزرگراه شهید تندگویان متصل شده است.

وی با اشاره به وجود چهار پل زیرگذر به عرض 8 متر در تقاطع‌های صنعت، ترانسفو، رضوان و درختی تصریح کرد: دو کانال به عرض 6 متر و 20 کانال آب‌رو زراعتی به‌ منظور تامین آبیاری اراضی کشاورزی پیرامون بزرگراه و هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی آن محدوده تعبیه شده است.

شهردار منطقه 20 تهران به نصب المان‌های ترافیکی، اجرای 12 هزار متر گاردریل، 20 هزار متر طول خط‌کشی طولی و 2 هزار متر جدول‌بندی در مسیر بزرگراهی حرم تا حرم اشاره کرد و افزود: 90 هزار مترمکعب خاک‌برداری، 160 هزار مترمکعب خاکریزی، 20 هزار تن آسفالت و 4 هزار متر مکعب حفاری شمع‌ها از اقدامات عمرانی احداث این بزرگراه است که با تلاش شبانه‌روزی و مستمر عوامل اجرایی و بازدیدهای میدانی مدیران شهری و کارشناسان حوزه فنی و عمران این منطقه انجام شده است.

این گزارش حاکی است، 210 هزار متر مکعب راکفیل، 80 هزار مترمکعب زیرسازی، هزار و 600 تن آرماتوربندی، 14 هزار مترمکعب بتن‌ریزی و 45 هزار مترمکعب قالب‌بندی از دیگر عملیات عمرانی ثبت شده در این پروژه بزرگراهی است.

انتهای پیام/2462/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول